Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2015. április 5., vasárnap

42.rész

Hey!
Itt is vagyok ! Jó gyors voltam nem ? :D
Remélem ez a rész a Neyscar rajongóknak eléggé kedvezni fog .
Hogy mennyire lett izgalmas azt majd ti eldöntitek.Úristen ma eddig 111! nyitottátok meg a blogot nagyon-nagyon szépen köszönöm !!!!!!!!!
Jó olvasást ,további kellemes szünetet .Nemsokára találkozunk!;)


•Neymar•

Mi a faszért jöttél ide ?-sziszegtem halkan habár Bruna biztos nem hallotta volna a víz csobogása miatt.
Olyan régen voltunk már így együtt .-mosolyodott el kislányosan.
Ne játszd az ártatlant te féreg.-rossz volt a szemébe mondani de ebben a pillanatban igenis ezt gondoltam róla .
Aucs.-kapott mellkasához.-Ez fájt cica.-lépett elém beszorítva a étkező szekrény és maga közé.
A kezemből még mindig ömlött a vér de valahogy most nem tudod izgatni annál inkább Oscar lehordása.
Hol van a fertőtlenítő szett ?-kérdezte hirtelen arcomtól 4 centire .
Talán a konyhapult alatt .-válaszoltam megszeppenve.
Oscar lehajolt majd ráérősen kiszedte a pici fehér dobozkát ami most számomra kincset rejtő volt .
Add a kezed.-utasított kezét kinyújtva mutatva hova tegyem én pedig belefektettem az övébe .
Mint egy kobra úgy kapta el csuklómat egyből megfordítva kézfejemet .Miután egy szilvia darabbal letörölte a vért megláttuk az eléggé mély vágást melyet a virág csinált nekem.Nehogy már olyan könnyű legyen az  életem.
Oscar még a kezemet tisztogatta és kötözgette én addig szempilláim alól néztem rá csodálva szép arcát .
Tudom ,hogy szép vagyok de,hogy ennyire..-dobta hátra nem létező loboncát mire én csak szemet forgattam.
Kész !-engedte el már befáslizott kezemet .-Köszönöm.-válaszoltam halkan .
Most pedig ...-emelt fel mintha olyan pihe súlyú lennék .-itt maradsz .-rakott fel a konyhapultra lábaim közé állva.
M-mit akarsz ?-kérdeztem dadogva az izgalomtól sajnos túlságosan is hatással van rám .
Shhh...-simított évig hüvelykujjával ajkaimon .-Ne beszélj ! Érezd !-nyomta ajkait enyéim ellen .
Ez az-az érzés amit sohasem fogok megszokni lehetetlen betelni vele.Mámoros érzés érezni puha nyelvét a tiéddel csavarodni nyáltól lucskosan érezni .Hirtelen  jobb kezét derekamra vezette és előrehúzott  teljesen felpréselve magára amitől félkemény ágyékunk is összenyomódott.
Ahhh..-vetettem hátra fejemet kiszakadva csókjából .
Jobb kezét előbbi helyén hagyta míg a ballal hasamat célozta meg .Pólómat mellkasomig feltolta és ámulattal a szemében simogatta hasfalamat .Arcomra kapta tekintetét majd egy sejtelmes mosoly kíséretében hasamhoz hajolt és ajkaival most azt kezdte ostromolni .Folyamatos nyögéssel és hangos szuszogással viszonoztam tetteit .De mit minden jónak egyszer vége szakadt ennek méghozzá akkor mikor halottam ahogy csapódik az ajtó és tudtam jön Bruna .



















2 megjegyzés:

  1. Szia! Ez a rész is nagyszerű lett. Brunaval a valóságban semmi bajom, de itt...mindig rosszkor van rossz helyen. Az pedig, hogy Neymar nem tudott ellenállni Oscarnak...tudtam hogy még mindig szereti őt. Szóval fantasztikus lett a rész.
    Puszi:Emma

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm örülök,hogy tetszett.Lesznek itt még meglepetések.;)

      Törlés