Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2015. április 3., péntek

41.rész

Hey!
Jaj iszonyatosan sajnálom ezt a hosszú szüntetett ami a biztonság kedvéért még kint marad.
Nem is tudok mit írni tényleg nagyon sajnálom de nem fogok mentegetőzni nem volt ihletem se kedvem írni.Sorry !Viszont most itt vagyok egy friss résszel ami remélem majd tetszik nektek már ha maradtak olvasói a blognak.
Emma Nagynak nagyon szépen köszönöm,hogy még kitart a blog mellett ! :)<3
Azért  jó olvasást ,kommentelni mint mindig most is lehet ! :)

•Neymar•

Neymar Santos ! Az isten szerelmére vegyél fel egy fürdőgatyát !-kiabált rám Lipe mikor meglátta ,hogy nudistát játszok.
Ne már Lipe ! Tök felszabadító érzés .-vágtam kiskutya fejet.
Így be ne merj menni a medencébe .Ha bemész kirángatlak a vakuk elé úgy ahogy vagy .-csóválta fejét .
Igenis anya.-húztam fel fekete fürdőgatyámat .
Baszki Neymar te idióta .-borult rám a nevetéstől Marcello.
Miután kiröhögtük magunkat komótos léptekkel közelítettük meg a medencét amiben a többiek már ellazulva lubickoltak .
Bomba!!!!!-kiáltottam el magam és belevetettem magamat a vízbe .
Mikor feljöttem 1 dühös és 20 nevető arcot pillantottam meg .Kitalálhatjátok ki volt a dühös...
Neymar eszednél vagy te idióta ? -úszott közel hozzám Oscar.
Jaj Oscar vizes lett a hajacskád ?Bele ne halj.-forgattam meg szemeimet .
Rohadt vicces vagy .. ilyen vicces kedvedben leszel amikor.-jött közelebb hozzám fülembe suttogva mondata másik felét.-a szűk kis seggedben fogok járkálni  .Mert ha jól halottam Kelvin nem nagyon teszi meg .
Ohh hidd el nagyon is megteszi.-kacsintottam rá majd mielőtt kiúsztam volna karmai közül arcába fröcsköltem egy kis vizet .
Röhögve néztem végig ahogy dühösen fújtatva törölte le kezével a vizet arcáról .
Viszont nem tudtam tovább élvezni ezt a műsort mivel megjött Lipe és az úsztatónk akinek azt hiszem John a neve.
***
Napszemüvegemet felvéve ,edzőtáskámat vállamra kapva intve a többieknek léptem ki a rivalda fénybe frissen mosakodva .
Nem mondom ,hogy nem zavart az ,hogy nincs magánéletem de tudtam mivel jár a focizás és válalltam most már nem nyavalyoghatok .
Nehezen ugyan de sikerült beülnöm frissen mosott fehér Audi R8-ba mélyen beszívtam a kellemes dinnye illatot.Imádtam ezt az illatosítót .
Frusztráltan kifújva a levegőt állítottam le a kis szépségemet Bruna apartmanja előtt.
A felfele vezető lépcsőn olyan erősen szorítottam szerencsétlen Brunának szánt virágot ,hogy elvágta a kezemet .
Mikor bekopogtam próbáltam nem összevérezni az ajtót nos ez több-kevesebb sikerrel sikerült is .
Neymar ! -ugrott nyakamba Bruna én pedig kénytelen voltam átölelni mivel az elesés veszélye fenyegetett minket .Igen ezzel a tettemmel összevéreztem szépen vasalt fehér ruháját . 
Bruna sajnálom nem direkt volt .-szabadkoztam egyből mikor láttam ,hogy észrevette .
Nyugi édesem .Megyek akkor már meg is fürdök addig menj a konyhába beszélgess a vendégünkkel.-futott fel a lépcsőn majd halottam ahogy csapódik szobájának ajtaja .
Összehúzott szemöldökkel indultam meg az étkező felé agyalva a rejtélyes idegen kilétéről .
Hello ,Ney...-kezdtem volna el a bemutatkozásomat nyújtva kezemet az illető felé .-Oscar mi a szart keresel te itt ?














 

2 megjegyzés:

  1. Szia! Az elején jót nevettem Neymar és Felipe párbeszédén. Oscar pedig hozta a formáját. Kíváncsi vagyok, hogy miért ment el Neymarhoz. A rész egyszerűen nagyszerű. Imádom.
    Puszi:Emma

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádlak ,hogy amióta rám találtál tudatod velem véleményedet.Köszönöm ! :)

      Törlés