Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2015. február 22., vasárnap

40.rész

Hey!
Itt vagyok a 40.!! résszel amiben főhőseink még mindig nincsenek se jóban se együtt .
Remélem nem unjátok még a sztorit mert ,hogy őszinte legyek sokat gonodlkozom rajta ,hogy bezárom a blogot!
De aztán valami mindig visszahúz mivel ez életem 1. blogja és nagyon szerettem ezért mindig elavul ez a feltevésem.
Jó olvasást !Kommentelni lehet ,nagyon örülnék neki.:C(Úgyse fog senki.)


•Neymar•

2.hét pontosan ennyi idő óta nem láttam Kelt.
Amúgy is fájt a hiánya erre még rátettek egy lapáttal ,hogy idézem :Neymar vagy kibékülsz Brunával vagy mehetsz a búsba innen.
Nem értem mi köze van Brunának a fociban való játékomhoz de egye-fene nem fogom miatta tönkretenni eddig felépített karrieremet.
Ezért felhívtam és meghívtam magamhoz igen időközben haza jöttünk a klubbal és kaptunk 1 hetes kimenőt .
Neymar édesem annyira hiányoztál !-borult nyakamba a lány mikor ajtót nyitottam neki .
Bruna.-toltam el magamtól .-Miből gondolod ,hogy kibékülni hívtalak ide ?
Drágám nem sokáig bírja senki sem nélkülem.Előbb-utóbb rájönnek ,hogy rossz ötlet volt szakítani velem.-dobta hátra haját majd hátsó rázva a kanapéra ült .
Figyelj !Tényleg kibékülni hívtalak és arra kérlek ,hogy-most komolyan ezt teszem?-legyünk újra egy pár.-mondtam ökölbe szorított kezekkel .
Neymar persze ,hogy újra együtt leszünk.-tapadt ajkaimra amit én kelletlenül de viszonoztam .
Nos így keres most itt az ágyamba Bruna egy számára kielégítő szex után amit én kínok kínjával éltem át .
Hmm..-nyújtózkodott .-Jó reggelt szép fiú !
Bruna.-biccentettem de ő nem érte be ennyivel magához húzott és csókba hívott .
Te nem unod még ?-váltam el tőle .
Nem.Sokáig nem voltunk együtt be kell pótolnunk a külön töltött időt .-húzta nőiességéhez kezem .
Majd máskor most megyek fürdeni egyedül.-húztam el kezem tőle majd viharos gyorsasággal a fürdőbe mentem .
Mikor végeztem nagy levegőt vettem és kimentem a nappaliba ahol egy papír várt .
Elfelejtettem ,hogy ma fotózásom van .Elmentem majd hívlak !-Bruna
Hála istennek !-tettem össze kezem ,hogy nem kell elviselnem most egy ideig.
A konyhába vonultam és megcsináltam az omlettemet majd friss kivi levet csináltam magamnak .
Éppen enni kezdtem volna amikor megszólalt a jól ismert csengő hangom .
Kel !-vettem fel mosolyogva .
Neymar cica .Annyira hiányzol ,hogy belepusztulok .-mondta síros hangon .
Sshh este skypeolunk .Mi van veled ?-kérdeztem miközben visszamentem a reggelimhez .
Hát elmentem egy futball edző tanfolyamra és most 12-13 éveseket tanítok focizni.Iszonyú aranyosak és rohadt ügyesek majd küldök képet .-mesélt lelkesen .
Amikor már elmesélte az egész hetét úgy gondoltam kicsit leállítom nehogy kiszáradjon a szája .
Állj meg és igyál is !-nevettem .-Most mesélek én is .-komolyodtam el .
Szóval ki kellett békülnöm Brunával mert a karrierem forgott kockán .Ne lepődj meg ha a címlapokon újra egy párként látsz minket .-szorítottam össze szemeimet várva válaszát .
Kurvára nem örülök neki de rohadtul fontos neked s én nekem is a karriered .Nem haragszom megértem.Egyet kérek próbáld meg elkerülni az együtt léteket csak akkor menj bele ha nagyon muszáj.-mondta ,hangjából éreztem a dühöt és a fájdalmat .
Hidd el én csak örülök ha nem kell szexelnem vele .De soha se felejtsd el ,hogy téged szeretlek és veled vagyok együtt akár titok akár nem .Szeretlek !-dörmögtem a készülékbe .
Szeretlek !Viszont sajnálom szerelmem mennem kell edzés lesz .Akkor este skype.-tette le .
Én pedig arcomon nagy mosollyal kezdtem neki újra enni tudva Kelvinnel minden a legnagyobb rendben köztünk .









4 megjegyzés:

  1. Szia ! MEGNE PRÓBÁLD BEZÁRNI A BLOGOT!!!!!!!!!:-O Imádom ezt a sztorit és egyáltalán nem unom. De tényleg....kérlek nezárd be a blogot.
    Puszi:Emma

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem fogom .Köszönöm szépen a kommented nagyon jól esett .<3

      Törlés
  2. Szia! Mikor lesz újj rész? Már nagyon várom.

    VálaszTörlés