Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2015. január 25., vasárnap

39.rész

Hey!
Itt vagyok egy kinek hosszabb,kinek rövidebb kimaradással .
Sajnálom de egyszerűen nem volt ihletem se kedvem írni .
Remélem tetszeni fog (eléggé béna lett ).
Bocsánat előre is hibákért de fáradt vagyok ,majd holnap átolvasom.
Jó olvasást ! Kommnentelni lehet ! 

•Neymar•


Elég a viccelődésből Oscar ! -néztem komolyan az egyre közeledő alakra .
Ez nem vicc Neymar ez a valóság.-húzta mosolyra ajkait .
Elém állt majd neki tolt a zuhanyzó falához .
Kérlek ! -suttogtam elhaló hangon ahogyan kezei egyre lejjebb kezdtek kalandozni .
A te ötleted volt ?-szorította meg fájdalmasan ágyékomat.
Nem.Közös volt .-nyüszítettem fel mivel folyamatosan növelte a szorítását .
Soha a büdös életbe nem köptem volna be Kelvint .
Megforgatta szemeit és körkörös mozdulatokkal kezdte ostromolni ágyékomat .
Mi van köztettek ?-kérdezte szavakat köpve .
Több mint barátság már-már szerelem.-gondolkozok el ezen az egészen ami Kelvin és köztem van.
Hmm szóval már-már szerelem.-ízlelgeti a szavakat.
Igen netán bajod van vele ?Vagy féltékeny vagy ?-nézek mélyen a szemébe amiből sut a féltékenység és düh.
Nem sőt nagyon örülök nektek .Sok sikert ehhez az egészhez csak nehogy valami történjen ami miatt megszakad .-löki el magát tőlem majd kiviharzik .
Az egyetlen ami meg fog szakadni az te leszel a rohadt féltékenységed miatt .-suttogom magam elé .
Miután lezuhanyoztam és felöltöztem most már utcai ruhába felhívtam Kelvint és megbeszéltem vele egy ebédet .
Hey.-nyomott puszit arcomra .
Szia.-motyogtam elpirultan .-Itt jó ? Mert ha nem mehetünk máshova is nekem....
Tőlem a híd alatt is lehetnénk nekem mindegy amíg veled vagyok addig szárnyalok .-húzott be maga után az étterembe.
Én egy hmm tengeri salátát szeretnék.-mosolygott kedvesen Kel a pincérnőre aki már lassan az asztalra folyt.
Én pedig egy Libamájas tálat kérnék .-nyomtam az ájuldozó pincérnő kezébe az étlapot.
Nemsokára h-hozom.-mondta végig lehajtott fejjel majd gyorsan elment a közelünkből .
Milyen zavarba van .Édes.-néztem utána ,hogy hallja-e még.
Hé max rám mondhatod ezt .-vágta be a durcát Kel.
Kelvin ha kéne nekem nem veled ülnék itt .-néztem rá sokat sejtetően .
Itt is vannak .-tette le elénk Alice (ha jól láttam a névtábláját ) az ételt .
Köszönjük már most kérnénk a számlát és egy üvegszáraz ,fehér bort .-kezdett el enni Kelvin miután leadta az instrukciókat .
Nem sokkal később már jól lakva dőltünk hátra a székben kezünkben egy-egy pohár fehérborral nagyokat röhögve a másikon .
Egy életre megmarad bennem amit ma Oscarral műveltünk .-törölgette könnyeit .
Bennem is .-röhögtem fel még jobban .
Nem mondott semmit rá az edzés után ?-húzta fel szemöldökét .
Nem.-füllentettem egy kicsit de most na nem akartam elmondani neki .
Amiről nem tud az nem fáj neki .
Beletettük a számlához a pénzt majd szépen lassan rendbe szedtük magunkat .
Ez nagyon jó volt .Élveztem ezt az ebédet .- állt elém Kelvin az étterem előtt .
Én is .-néztem fel rá a magassága miatt .
Kelvin el kell mondanom valamit ..-húztam le magamhoz és a füléhez hajoltam .-azt hiszem szerelmes vagyok.
Igen ?-kérdezte meghökkenve .-Én is .-nézett mélyen a szemembe amitől pillangóim felébredtek .
Lassan közelebb hajolt és óvatosan bekebelezte ajkaimat majd őrjítően lassú táncba hívta nyelvemet.Leszartam ,hogy megláttak-e minket csak ő érdekelt akkor.
Mikor már éreztem ,hogy ágyék tájon gondok kezdenek akadni elváltam tőle egy homlokunkat összeérintettem .
Most már tudom,hogy szerelmes vagyok.-suttogtam elénk mire ő csak felnevetett majd újabb csókba invitált.
Azt hiszem ez a szerelem .

2 megjegyzés: