Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2015. január 4., vasárnap

38.rész

Hey!
Remélem tetszett az előző rész reménykedem benne ,hogy ez is fog .
Jó olvasást és kitartás a sulihoz !:)




 •Neymar•

Nos végül Kelvintől gondolkodási időt kértem amibe hatalmas mosollyal egyezett bele mivel tudta ,hogy ez már félig igent jelent .
Neymar ma edzésed van igaz ?-kérdezte miközben a reggelihez készülődtünk .
Ühüm .Miért ?-húztam át nyakamon pólómat .
Benne lennél abban ,hogy megszívatjuk Oscart ? -csillant fel szeme .
Kelvin a legjobb haverod.És az én szerelem.-tettem hozzá magamban .
Babe ne már csak egy kis csíny .Mi szoktunk ilyeneket csinálni egymással .-nézett rám könyörgően.
Na jó de csak most az egyszer.-villantottam rá egy ezer wattos mosolyt.
Tudtam ,hogy beleegyezel .-kelt fel az ágyról majd elém állt.
Jajj de jó van egy látnokom.-pöcköltem meg orrát .
Csak a tiéd.-suttogta majd számra tapadt .
>>>>>>>
Gyerünk 5 kör futás ,felhúzott térddel !!-kiabált Lipe a kispadról Kelvin mellől aki együtt érzően mosolygott rám.
A körök lefutás után időt kértem Felipétől bokahúzódásra hivatkozva .
Száj húzással ugyan de végül belement és leülhettem .
Na csináltál már valamit Oscarral ?-kérdeztem halkan .
Igen .-mosolygott sejtelmesen kell .
Mond már el ,hogy mit .-néztem rá kiskutyaszemekkel .
Van egy haverom aki gyógyszerész és megkérdeztem tőle ,hogy nem tudná-e a Viagrát porosítani .Kicsit húzósan de belement és én azt Oscar vizébe tettem amikor öltözködött .Már nem kell sokat várnunk a fejleményekre .-kuncogott .
Hülye vagy de el kell ismerni nagyszerű ötlet.-emeltem fel egy pacsira kezemet .
És igaza volt Kelnek tényleg nem kellett sokat várnunk .
Percek múlva már csak annyit láttunk ,hogy Oscar farokra szorított kézzel ,szikrákat szóró szemmel néz ránk miközben lesiet a pályáról.
Oops ?-rántott vállat Kelvin majd az órájára nézett .
Ezer bocsánat szerelmem de mennem kell .Hív a munka este itt vagyok .-nyomott csókot ajkaimra és elsietett .
Nagy mosollyal az arcomon sétáltam be az öltözőbe ahol hamar megismerkedtem a fallal hátulról .
Mi a szar ?-kaptam fel tekintettem az előttem álló személyre.-Hello Oscar .
Azt hiszed ez olyan kurva vicces volt ? -suttogta Oscar vérbe forgó szemekkel .
Lenéztem az előttem meredező tagjára ami a pamut gatyán át is kiválóan látszott .
Határozottan .-bukott ki belőlem a röhögés.
Igen?Akkor majd meglátjuk az milyen vicces lesz ha egy hónapig lábra sem fogsz tudni állni a fájdalomtól.-bilincselte meg kezeivel enyéimet miközben nekem feszült teljesen.
Miről beszélsz ?-néztem rá zavartan.
Édesem úgy seggbe foglak most kúrni mint annak a rendje .-lökött be a zuhanyzókhoz majd ránk zárta az ajtót ...
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése