Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2015. január 2., péntek

37.rész

Hey!
Itt vagyok az új résszel ami remélem elnyeri majd a tetszéseteket és ezzel szeretnék mindenkinek Boldog új évet kívánni utólag is !
Jó olvasást !

 •Neymar•

Óvatosan fektet hátra az ágyon majd egyből felettem is termet és csak nézett .
Mi az van rajtam valami ?-tapogattam meg arcomat .
Nem csak már az első pillanattól fogva meg akartalak már dugni ..-suttogta fülembe amitől én zihálni kezdtem mire Kelvin folytatta .-Keményen ,szenvedélyesen fogunk szeretkezni .
Szeretkezni ?-kuncogtam fel .
Igen ! Vagy inkább kemény szexre vágysz ?-nyalt bele fülembe amitől a farkam egyre keményebb lett .
Kemény szex.-nyögtem fel mivel időközben kezelésbe Kel kezelésbe vett déli tájakon .
Hát te kérted..-mondta majd meztelenre vetkőztetett engem majd saját magát is .
Mélyen a szemebe nézve haladt lefelé lüktető felemhez miközben nyelvével itt-ott csapásokat mért testemre .
Kezeivel combjaimba markolt majd végig nyalta a kicsi Neymart .
Kel..-túrtam bele hajába .
Hmm?-nézett fel rám .
Kérlek ..!-nyöszörögtem .
Mit kérsz Neymar ?-vette be szájába farkam negyedét majd kisebb nyelv csapásokat mér tetejére .
Ahhh szopj le ..könyörgöm .-szívta be a levegőt fogaim között .
Kérésed számomra parancs !-nyomta rá magát tövig .
Kicsit oldalra fordultam felsőtestemmel ,hogy rálássak Kelre .
Szája teljesen szét volt feszülve és a nyála is bőven csordogált amitől nekem nyelnem kellett .
Uhh Kelvin nem bírom tovább.-markoltam bele hajába és megpróbáltam elhúzni magamtól de nem engedte .
Helyette még erősebben kezdtem el szopni majd jobb kezével heréimre markolt ami betette nálam a kis kaput és egy óriásit nyögve élveztem el egyenesen ..Kelvin..szájába .
Úristen !Kelvin!Ne-ne haragudj nem akartam csak te nem engedted és nem tudtam tov..-folytattam volna a bocsánat kérésemet de nem tudtam mivel rányomta száját enyémre .
Shhh én akartam ezt és nagyon finom vagy édes.-nyomott puszit orromra majd ledőlt mellém .
Hátát az ágytámlának támasztotta és lábát enyhén szétterpesztette majd szemeibe nézve kezdte el magát simogatni .
Gyerünk édes ,tágítsd ki magad nekem .-ejtette ki kéjesen a szavakat amiktől bennem rekedt a levegő .
Ok-okéé.-nyökögtem .
Jól benyálaztam a mutató és középső ujjamat majd óvatosan feltoltam magamnak őket .
 Hogy milyen érzés volt ?
Kegyetlenül szar .Fájt iszonyatosan fájt .Ráadásul a testem nehezen akarta elfogadni a neki kiadott parancsot.
Minimum 10 percbe telt mire megszoktam az ujjaimat és meg tudtam mozdítani őket nagy fájdalmon nélkül .
Kész vagy ?-nyújtotta kezét Kel.
Huhh igen.-fújtam ki hosszan a levegőt majd a lába közé ültem .
Ő felgörgette méretes hímragjára az óvszert majd jó vastagon bekente síkosítóval és hátra dőlt .
Kezeit tarkójára kulcsolta majd rám nézett .
Ney minden úgy fog alakulni ahogy te akarod olyan tempóban .Nyugodj meg vigyázok rád .-mondta majd rám mosolygott .
Szemeimet lehunytam majd lassan felkeltem és beigazítottam péniszét az ánuszomhoz .
Gyorsan ültem rá mire mindkettőnkből egy nyögés szakadt fel míg Kelnnek a meglepettségtől és a jól eső érzéstől nekem a fájdalomtól .
Szemeimet szorosan lezártam de a könnyeimnek ez sem okozott gátat simán át törték magukat .
Nem sokkal később egy meleg tenyeret éreztem meg az arcomon mire elmosolyodtam .
Nagyon fáj ?-kérdezte Kel .
Kibírom csak várjunk még egy kicsit kérlek .-nyitottam ki szemeimet .
Ameddig csak kell tőlem örökké itt ülhetünk .-csókolt meg lágyan amit örömmel viszonoztam . 
Mire vége szakadt a hosszú csókcsatánknak már nem fájt annyira ez az egész jeleztem Kelnek ,hogy mozoghat .
Lassan kezdett el felfelé döfködni a csípőjével majd amikor már elöntötte a kéj az agyamat már én is neki mentem lökéseinek .
Olyan hirtelen jött mindkettőnk számára az orgazmus ,hogy hirtelen azt sem tudtuk ,hogy hol vagyunk .
Már csak azt vettük észre ,hogy egymás mellett fekszünk kézen fogva hangosan szuszogva .
Majd Kel felém fordította fejét és feltette azt a kérdést amitől a szívem megállt néhány pillanatra .
Neymar járnál velem ?











2 megjegyzés:

  1. Neked is boldog új évet. Nagyon tetszett a rész, izgatottan várom a fejleményeket:)
    Lana x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Leírhatatlanul örülök ,hogy tetszett a rész .
      Ma,holnap jön a következő rész.:)

      Törlés