Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. december 28., vasárnap

36.rész

Hey!
Itt is vagyok az új résszel remélem mindegyik sztori/rész tetszett amit tegnap!tegnap előtt posztoltam .
Jó olvasást !:)

 •Neymar•

Ez meg mit keres itt ?-suttogtam magam elé halkan .
Ki ?-nézett rám értetlenül Kelvin.
Az ex barátnőm..Bruna.-forgattam meg szemeimet .
Láthatólag nagyon várt valakit biztos az új áldozatát nem vagyok féltékeny de szarul esett amit tett velem.
Megmondtam Kelvinnek ,hogy nem szabadna ,hogy meglásson mert nem tud ferde hajlamomról .
Ő először furcsán nézett rám majd leesett neki és mosolyogva betámogatott egy eldugott asztalhoz .
A vacsora kellemesen telt ,különösen jól éreztem magamat Kelvinnel .
Majd az éjszakai fénynek alatt eljött a búcsú ideje .
Nos köszönöm Kelvin ,hogy elvitel .Igazán jól éreztem magamat.-álltam meg vele szemben .
Én köszönöm ,hogy el jöttél velem.-hajtotta le a fejét .
Hé..-emeltem fel.-Nagyon jó volt veled.-nyomtam puszit arcára .
Na jó én ezt nem bírom már ..-mondta majd karon ragadott és berángatott a szálloda melléahol a falnak nyomott .
Teljes testével hozzám simult miközben a nyakamat ostromolta nedves csókjaival .
Ahh Kelvin...-nyögtem fel a jóleső érzésre .
A nyakamról áttért az arcomra majd szám felé vette az irányt de mielőtt megcsókolt volna megállt .
Mi az ?-néztem rá zavartan.
A buliban csókolóztunk ...de tudtam ,hogy nem fogsz emlékezni rá.És most itt az alkalom egy kapcsolatra vagyis remélem nem akarom már az elején elrontani.-,fújta ki a levegőt .
Nem rontanád el a lehetőséged ..-suttogtam miközben megbabonázva figyeltem az ajkait .
Ha nem akkor remélem nem bánod majd ezt .-kebelezte be ajkaimat .
Gyorsan és türelmetlenül faltuk egymást meglobbant bennünk az a plusz a vágy mellett .
Elég..-húzódott el .-Elég vagy nem fogok tudni leállni .-lihegte .
Senki nem mondta ,hogy le kéne állnod .-húztam magamhoz egy újabb csókra .
Nagy nehezen elváltunk egymástól rendbe kaptuk magunkat majd most én ragadtam kézen és kezdtem befelé húzni a szállodába .
Behúztam a liftbe megnyomtam a 13. emelet gombját és elengedtem .
A 6. emeletnél már nem bírtunk magunkkal és egymásnak estünk szerencsére senki sem szállt be a liftbe.
Kiértünk a folyósora ahol elirányítottam magunkat a szobámig amit harmadszorra tudtam csak kinyitni .
Lassan sétáltam el az ágyig majd leültettem rá Kelt .
Hátrébb sétáltam tőle és megálltam vártam a döntését .
Kezdj el vetkőzni baby .-nyalta meg száját .
Én pedig parancsát teljesítve neki kezdtem vetkőzni csak a bokszert hagytam magamon .
Amikor felnéztem meglepődve tapasztaltam ,hogy ő már bizony meztelen akkorát nyeltem a látványra ,hogy szerintem még a recepción is hallották .
Gyere ide..-suttogta miközben mutatóujjával magához hívott .
Elé álltam ő pedig egyből át ölelte a derekamat majd apró ,pihe puszikkal kezdte beborítani hasamat .....















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése