Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. december 26., péntek

35.rész

Wey-Hey!
Végre visszaengedtek a géphez!
Én pedig egyből leültem részt írni ...nos remélem tetszeni fog .
A másik két blogomba is megérkezett utólag a Jézuska ! :) 
Jó olvasást !


  •Neymar•

Ne .-vágtam szavába .-Inkább nem akarom tudni .
Te tudod ,de ha meggondolnád magad akkor tudod hol találsz.-állt fel az asztaltól majd elment.
Sajnos tudom .-sóhajtottam fel és enni kezdtem .
>>>
Neymar ! Hol voltál ? Halálra aggódtam érted magamat .-támadott le Thiago amint beléptem a szállodába . 
Nem tom' .-vontam vállat .
Ennyi ? Egy nem tom'mal szerinted el lehet ezt intézni ? Hát jól van akkor ne mond el .-fordított hátat  és beszállt a liftbe .
Baszd meg .-dőltem neki a falnak majd lecsúsztam .
Nem sokkal később a szálloda egyik dolgozója "talált rám" és felsegített a szobámba ahol lefektetett az ágyamba és onnantól se lát se hal .
>>>
Iszonyatos hát fájásra keltem..a hátam alá nyúltam és kihúztam a fájdalom okozóját ami a távirányító volt az amivel együtt jött valakinek a keze.
Áááááááááááááá.-sikítottam fel miközben kiugrottam az ágyból .
Neymar shhh csak én vagyok .-ugrott egyből ki az ágyból Kelvin is .
Mit keresel itt ? -toltam el magam elől .
Hát gondoltam elmehetnénk együtt valahova .-pirosodott el .
Mi ?-esett ki kezemből a pólóm .
Eljönnél v-velem r-r-randizni ?-állt elém leszegezett fejjel .
Nézz rám .-mosolyodtam el mire ő felemelte fejét és kétségbeesett szemivel találtam szembe magam .
Elmegyek veled randizni .-nyomtam puszit arcára erre a tettemre ő még jobban elpirosodott .-Aranyos vagy.Mikor megyünk ?
Hát haza ugrok és átöltözök és már jövök is érted.7-re tuti itt vagyok.-dobott puszit majd kiugrált(?) a szobából.
Én is elkezdtem készülődni hajat mostam ,megfürödtem,megszárítkoztam,fogat mostam majd felöltöztem és készen is voltam .
7 órát ütött a ketyegő barátom de sirí csönd honolt a szobában .
Szóval Kelvinnek sem erdősége a időben megjelenés .-nevettem fel halkan .
7:05,7:10,7:17 ...mi lesz már Kel ?-néztem karomon lévő órámra és ekkor megszólalt a csengő .
Az ajtóhoz siettem majd kicsit nagyobb lendülettel nyitottam ki azt .
Neymar ezer bocsánat de nem találtam a hajszárítómat .-kért bocsánatot mire én a szemébe néztem ami tényleg a megbánást tükrözte így hát hittem neki .
Semmi baj .-zártam be ajtómat .-Indulhatunk .
Kelvin karon ragadott majd levezetett barnás-feketés Porsche Panamera Exclusive Series-hez.
Wow ez gyönyörű kocsi Kel.-simítottam végig motorháztetőjén . 
Köszönöm .-nyitotta ki ajtaját .
Most én köszönöm .-szálltam be .
Egy nagy bordó színű étterem hátsó parkolójában álltunk meg .
Hmm már itt jó illatok vannak .Mi lesz bent ? -szálltam ki a kocsiból.
Még jobb illatok .-zárta be a kocsit Kelvin.
Mi a neve ?-kérdeztem miközben befelé meneteltünk .
Wave restaurant .-ejtette ki kicsi akcentussal .
Még a neve is jó már kíváncsi vagyok rá .-varázsoltam ezer wattos mosolyt az arcomra .
Ami egyből leolvadt amikor beléptünk az étterembe és megláttam őt ..................












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése