Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. december 12., péntek

34.rész

Wey-Hey!
Itt is van a következő rész remélem vártátok már ! :)
Rövid lett ,szar lett de most ennyire tellett sorry.Ez amúgy is csak ilyen kiegészítő fejezet .
Jó olvasást !

•Neymar•

Beállítottak Oscar elé aki mint egy vadalma úgy mosolygott rám.
Köszöntöm az egybe gyűlőket és az ifjú párt ! -jött be egy negyvenesen éveiben járó nő majd elkezdte a ceremóniát .
 Oscar dos Santos Emboaba Júnior fogadod-e Neymar da Silva Santos Júnior-t hites férjedül ?-tette fel az élet legnagyobb kérdését a nő(Tasha).
Igen.-nézett rám ragyogó szemekkel .
 Neymar da Silva Santos Júnior fogadod-e  Oscar dos Santos Emboaba Júnior-t hites férjedül ? -kérdezte tőlem is amire én nem válaszoltam .
Neymar ! Hello! -lengette meg anyám a kezét előttem mire felébredtem a kómámból és válaszolni akartam..volna.
Ha nem kelek fel dübörgő szívvel és iszonyatos fejfájással .
Ez csak egy álom volt ! De mi történt velem ?-suttogtam miközben felültem az ismeretlen ágyon .
Hát kiütőt a GHB ! -röhögött Kelvin .
Mi van ? -néztem rá kidülledt szemekkel .
Te kérted én nem akartam adni de elvetted a kezemből és bevetted .-tartotta fel védekezően kezét .
Adok én neked kezet baszd meg .-keltem fel majd elé álltam de bánatomra fél fejjel magasabb volt nálam.
Jó ezt most hanyagoljuk ..-lépett el előlem .-Gyere enni .
Pff.-dobtam hátra nem létező hosszú hajam majd elviharoztam mellette .
Nők.-kuncogott mire én csak bemutattam neki .
Miközben a konyhába tartottam elgondolkoztam az álmomon .
Megálmodtam a jövőt vagy a gina tette ezt velem ? Nem értem .
Mi van ha ez tényleg meg fog történni ?! Mondjuk ennek 1 a millióhoz az esélye de akkor is .
Jó reggelt szerelemem ! -köszönt Oscar ahogy beléptem a konyhába .
Jó reggelt csupros bödönöm .-mondtam gúnyosan .
Na mackókám mért vagy ilyen ?Este nem volt bajod.-simított végig kissé borostás arcomon .
M-mi volt e-este ?-nyökögtem miközben félve néztem fel rá .
Nem emlékszel ? Nem csodálom.Na de minden a táncolással kezdődött .............


























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése