Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. december 6., szombat

33.rész

Hey!
Sajnálom ,hogy eddig nem jelentkeztem de se ihletem nem volt se lelki erőm az íráshoz .
Azért remélem kicsit hiányzott a blog.
A rész sem lett a legjobb ráadásul még rövid is lett ..de azért remélem elolvassátok .
Sietek a következővel !
Jó olvasást!(Ha elolvassátok.)

•Neymar•

Neymar ! -borult a nyakamba anya(?) sírva .
Anya?Mért sírsz ?-kérdeztem miközben magamhoz szorítottam .
Annyira büszke vagyok rád.Mától házas ember leszel.-igazította meg pólómat .
Mi van ?-toltam el magam tőle .
Ennyire sokkos állapotban vagy kicsim ?- nézett rám örömmel töltött szemeivel .
I-igen .-nyökögtem .
Ne legyél nagyon jó kezekben leszel .-nézett rá swarovski órájára .-Már ennyi az idő ?Gyere mennünk kell húsz percünk van odaérni.-húzott maga után.
Beültünk a vajszínű Range roverébe amit neki külön csináltattak majd indultunk is a számomra ismeretlen helyre .
Anya.Gyors kérdés .Hova megyünk ?-vakargattam meg tarkómat.
Kincsem ma nagyon feledékeny vagy .Ne izgulj ennyire ! Amúgy meg a szabóhoz megyünk a ruhádért.-világosított fel .
Ooooo.Értem .-mutattam fel hüvelykujjamat.
De még mindig nem volt tiszta ,hogy kit veszek el de ezt már nem mertem megkérdezni .
Pontosan 20 perc múlva  már a szabó ajtójánál kopogtattunk .
Ms.Santos,Neymar .-biccentet Josh a szabó .
Josh édesem .-borult nyakába anya.-Kész a ruha ?
Persze .Gyertek be .-engedett be minket .
Itt is van .-nyomta kezembe öltönyömet Josh.-Nyomás öltözni .
Először megszeppenve álltam a szoba közepén majd lassan átvedlettem ruháimat .
Kezemben a hétköznapi ruháimmal léptem ki a szobából majd anyáékhoz mentem .
Gyönyörű vagy drágám !-simított végig arcomon anya .
Josh szerinted ?-kérdeztem .
Perfect.-kacsintott .
Kösz .
Mikor jön a fodrász ?-sétált vissza anya teájához majd helyet foglalt az egyik fehér fotelban amikor csöngettek .
Most.-szaladt el Josh majd a fodrásszal tért vissza .
Hello .Sam Goul vagyok a fodrász .-rázott kezet anyával majd velem .
Kezdhetjük ?-csapta össze kezeit .
Igen .-ültem le az előre kikészített székbe .
10 perc sem telt el de én már kész harci díszben álltam anyuék előtt .
Az én jó képű kisfiam már nem kicsi többé .-kezdett el megint pityeregni anya .
Jaj anya ne sírj .-öleltem magamhoz .
Nem sírok.Nem sírok .-skandálta egészen addig míg a kocsihoz ki nem értünk .
***
Egy hatalmas fehér templom előtt satuzott le anya .
Anya te olyan dilis vagy .-fogtam a nevetéstől már fájó hasamat .
Na ne mondj ilyet .-vágott tarkón játékosan .-Gyere itt az idő.-halkult el hangja .
Igen itt van .-néztem ki a kocsi ablakán a több száz emberre .-Félek.-suttogtam.
Elhiszem én is féltem amikor apáddal házasodtunk .De nyugi minden perfekt lesz.-szorította meg az így is görcsben álló kezemet .
***
Halk zene ,vadul dübörgő szív .
Ennyit éreztem egészen addig amíg a templomba be nem jutottunk .
Fiam.-ugrott nyakamba apa .
Apa.-húztam magamhoz .
Minden rendben lesz .-suttogta fülembe majd elengedett .
Rafa .-néztem könnyes szemekkel húgomra .
Bátyó .-húzott magához .-Ott leszek mögötted .
***
Készen állsz ? -fordított szembe magával anya a nagy fehér ajtó előtt .
Nem.-vallottam be őszintén .-Hiszen azt sem tudom,hogy ki lesz a társam .-tettem hozzá magamban .
Sebaj .Elboldogulsz .-adott egy utolsó puszit arcomra majd megszólalt a bemeneteli zene .
Start .-suttogta anya majd lassan beandalogtunk és meg sem álltunk a papig ahol ott volt "életem szerelme".
Lehajtott fejjel ballagtam anya mellett egyszer sem néztem fel még az oltárnál sem .
Neymar.Nézz fel .-bökött oldalba anya .
Mély levegőt vettem majd lassan kifújtam azt és felnéztem ahol megláttam Oscart.
Mi van ???????Ez most csak egy vicc ugye ????!!!










































2 megjegyzés:

  1. Én olvastam és nagyooon tetszett, persze van mit gyakrolni, de kinek nincs? Soha életemben nem olvastam még nem 1Ds blogot, de megfogtál ezzel. Kérlek nagyooon siess a következő résszel.
    Lana x

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Felettébb örülök neki ,hogy megfogtalak a blogommal.
      Sietek és próbálkozok .

      Törlés