Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. november 20., csütörtök

32.rész

Hey!
Elkapott az ihlet így hát itt a következő rész .Sietek a következő résszel !
Jó olvasást!

 •Neymar•

Az utolsó este.
Az utolsó kikapcsolódás és önfeledt bulizás .
Az utolsó túlfűtött éjszaka .(Egy ideig mindezek tabuk lesznek az edzések miatt.)
Ezekkel a tényekkel a fejemben indultam le a többiekhez a csarnokba .
Hey-hey-hey !-tartotta pacsira kezét Dani.
Na és hova megyünk ?Most egy szalmaházba vagy esetleg egy sikátorba vagy várjatok van jobb egy árok na ki jön ?-kérdeztem gúnyos mosollyal az arcomon .
Neymar ! Fejezd be .-nézett dühösen Silva.
Jó.-mondtam majd megindultunk a limuzinhoz.
Amúgy nem tudjátok ,hogy mit keressünk még mindig Mexikóba?-löktem arrébb JO könyökét .
Elvileg 2-3 hét múlva megint játszunk velük .-szólalt meg a mai est folyamán először Rever.
Ooo már értem .-dőltem hátra .
***
Bent a diszkóban már javába zajlott az élet amit furcsálltam hiszen még csak este fél 11 volt .
A bárpulthoz közel foglaltunk helyet aminek személy szerint én nagyon örültem .
Minél több a pia annál jobb az este így hát igyál sokat! Így szólt a bulis "himnuszom."
Már a fél csapat szét széledt amikor megjelent Oscar de nem egyedül .
KELVIN
Hello srácok!Hadd mutassam be nektek kis kori legjobb barátomat Kelvin Parker-t .-ölelte át amitől nekem ökölbe szorultak kezeim .
Hello én Thiago Silva vagyok .-rázott vele kezet .-Ők itt Neymar Santos,David Luiz Moreira Marinho,Daniel Alves,Júlio César,Marcelo Vieira ,Luiz Gustavo Dias .-mutatott körbe rajtunk .
A többiek meg valahol itt vagy valakinek az ágyában amúgy örvendek a találkozásnak .-emeltem poharam .
Szint úgy .-szólalt meg mély erotikával fűszerezett hangon .
Gyertek üljetek le.-jelent meg a semmiből Bernard a következő adag piával .
Amúgy Bernard Anício Caldeira Duarte vagyok és azt hiszem hoznom kell neked is egy piát .-szaladt el .
Aranyos .-jegyezte meg Kelvin majd helyet foglalt mellettem .
Na itt is vagyok tessék......bocsi nem tudom a nevedet .-vakargatta tarkóját Bernard.
Kelvin Parker .-ráztak kezet .-Köszönöm.
Ugyan semmiség.De hogy kerülsz ide hozzánk ?Már bocsánat az udvariatlanságomért .-ült le végre Bernard is .
Oscar nagyon-nagyon-nagyon jó barátja vagyok .-nézett rá sokat sejtetően az említettre .
Értem akkor mesélj egy kicsit magadról .-könyökölt fel Bernard az asztalra .
Hát 22 éves vagyok .Itt élek de már nem sokáig .Amerikai focit tanítok a kicsiknek.Öhm szingli vagyok és biszex.-ennél a mondatánál felém fordult és rám kacsintott mire nekem félre ment a lenyelni szánt italom .
Hát örülünk ,hogy megismertünk de most szerintem menjünk táncolni .-húzott maga után Lui .
Menj vegyülj el ha baj van hívj .-suttogta fülembe majd Silvával megindultak a tánctér felé .
Lehúztam a kezemben lévő italomat én is megindultam táncolni .
Már-már kezdtem felszabadulni az Adával való táncolással .(Így hívták a lányt akivel táncoltam .)
Köszönöm a táncot.-hajoltam meg előtte .
Szívesen máskor is .-nyomot puszit arcomra majd eltűnt látókörömből így hát egyedül folytattam .
Nemsokkal később valaki a hátamhoz simult mire én azonnal ledermedtem .
Shh csak én vagyok az.-halottam meg Oscar hangját .
És én is itt vagyok.-állt elém Kelvin majd mind a ketten előrébb léptek ezzel beszorítva engem maguk közé .
Oké értem de én most lépnék .-próbáltam oldalra lépni de Kelvin nem engedte .
Nem mész te sehova .-hajolt közelebb ,hogy jól értsem .
Jól mondja .-morogta Oscar.
Oscar teljesen hozzám simult hátulról míg Kelvin előröl egyszerre éreztem melegséget a nyakam mindkét felén majd puha ajkakat.
Szívták,harapták,szopogatták érzékeny bőrömet mire fejem hátra csuklott .
Ne.Kérlek.Hagyjátok abba!-nyöszörögtem .
Szóval azt akarod ,hogy abba hagyjuk ezt ?-hajolt le kulcson kulcs csontomhoz Kelvin majd végig húzta rajta nyelve hegyét .
Igen.-nyögtem ki nagy nehezen a kellemes érzéstől .
Biztos vagy benne ,hogy véget akarsz akarsz vetni ennek ?-kérdezte Oscar majd lenyúlt kicsi énemhez és rámarkolt .
Ahhhhh.-feszítettem még jobban hátra fejemet .-Nem .Nem akarom abba hagyni .
Büntetést fogsz kapni .-nyalt végig fülemen Oscar .
Büntess meg .-nyüszítettem fel ahogy dörzsölni kezdett ott lent .
Vigyük a hotelba ezt a kis szájhőst.-hajolt Oscarhoz Kelvin .
Siessünk mert merevedéssel nem jó közlekedni .-mutatott igencsak ágaskodó ragjára .
Nekem mondod ? -röhögte el magát Kelvin majd megfogtak két oldalról és kitámogattak a diszkóból .
Úristen mibe egyeztem én bele ?-jelent meg a vész villogó a fejemben .De már késő volt.


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése