Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. november 15., szombat

31.rész

Hey!
Ugyancsak új résszel jelentkezzem remélem örültök neki .
Jövő héten "találkozzunk" addig is jó olvasást !
 •Neymar•

A pihenő napok nagy bánatunkra hamar elteltek és sorra jöttek az egyre intenzívebb edzések .
Időközben kiderült ,hogy Oscar legénybúcsúja holnap után lesz.
A napokban még a mecset is lejátszottuk ami nekem és Luinak köszönhetően 2:0 végződött . 
És ,hogy most hova tartunk ? Nem haza .Ha nem haza akkor hova ? Egy újabb bérelt házba de most Oscar jóvoltából megyünk oda .
Azt kérdezitek mért ?Idézem: Skacok ! Mivel holnap után lesz a legénybúcsúm ezért arra gondoltam ,hogy kibérelek egy házat nekünk és akkor ott tarthatnánk .
Erre a monológjára kitört a tapsvihar és az éljenzés ...szóval ezért vagyunk itt .
***
Hát ez is elérkezett keltem ki a végre egy személyes ágyamból. Miközben már azon járt az agyam ,hogy hogyan tegyem tönkre Oscart az esküvőjéig .
Nem Neymar te nem vagy ilyen.-szólalt meg az a bizonyos kis hang a fejemben .
Ch tudom ,hogy nem lennék képes rá .Vagy talán mégis?!
***
Fiúk .-köszöntem a már asztalnál ülő csapattársaimnak .
Neymar.-köszöntek vissza egymás után.
Hé édes nem tudod múltkor ki szívta el a cigijeimet ?-nézett rám Jadson .
Passz .-rántottam meg vállaimat .
Tudod hárman is mondták ,hogy te voltál .Nincs vele bajom mert ami az enyém az a tiéd is de baj van ?-mondta mire mindenki rám nézett .
Nem.Nincs.-kezdtem el enni az elém rakott palacsintákat .
Jó .-mondta nem túl meggyőzően .
Különben ha lenne sem lenne semmi közöd hozzá.-morogtam az bajszom alatt de voltam elég halk mivel a mellettem lévő Silva meghallotta.
Drágám ha nem fejezed be esküszöm ,hogy itt vágom le a töködet .-suttogta majd jó nagyot belém rúgott az asztal alatt.
Jó befejeztem .-adtam meg magam .-Que aproveche!-néztem körbe mire mindenkitől kaptam egy biccentést.
Kösz a kaját .Jó volt .-álltam fel az asztaltól majd felmentem az ideiglenes szobámba ahol tévéztem késő estig .
Elővettem a telefonomat ami szinte azonnal csörögni kezdett Rafaella írta ki .
Rafa .-szóltam bele nagy lelkesedéssel .
Bátyó .-szólt bele ő is hallottam hangján ahogy elérzékenyül.
Hékás nincs sírás .-dorgáltam le játékosan .
Nincs .-röhögte el magát .
Mi van veled ?-kérdezte már másodperc nevetés után .
Hát semmi érdekes nem történik velem . -hazudtam feleslegesen mert tudtam ,hogy rájön .
Neymar.-vált fenyegetővé a hangja .-Mesélj .Most.
Az egész ott kezdődött ,hogy....-meséltem el neki töviről hegyire mindent!.
Én kinyírom ezt az embert .-fortyogott .
Shh nyugi már tudom ,hogy mit csinálok vele .Bocsi Rafa de fáradt vagyok és lefeküdnék ha nem bánod .-ásítottam egy nagyot .
Nem persze menj csak .Buenas noches Neymar !-köszönt el .
Buenas noches Rafa ! -tettem le majd hajtottam álomra fejemet .

















 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése