Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. november 14., péntek

30.rész

Hey!
Itt is az új rész remélem ez is tetszik .
https://www.youtube.com/watch?v=pY9zDRc377Q#t=173 istenem Neymar de édes vagy !! :$$
Jó olvasást!
(A ház)

•Neymar•

Mi a fasz ?-morogtam miközben szemeimet próbáltam kinyitni .
Üdv újra itt cica.-simította meg arcomat Oscar mire én egyből arrébb ugrottam .
Mit csináltál velem ?-néztem rá .
Semmit .Fogócskáztunk te elestél és beverted a fejedet.-nézett rám ártatlanul.
Most azt várod ,hogy higgyem is ezt el ?-vontam fel kérdőn szemöldökömet.
Igen?!-tárta szét karjait mire én megdöbbenten néztem rá.-Nem!Nem.-sóhajtott fel.
Tudom ,hogy mi történt .-piszkáltam a lepedőt .-Egyetlen egy kérdésem van .Miért tetted ?
Nem tudom .Fogalmam sincs.-kelt fel az ágyról .
Olyan nincs mindent okkal teszünk .Milyen okból tetted ezt ? Én tudom de a te szádból akarom hallani.-nézett bele vakmerően szemébe.
M-mert én f-fé-fél-félt...nem megy nem tudom kimondani .Én nem vagyok meleg.-kapott hajához és kezdte el tekergetni .
Ezek szerint..-keltem fel az ágyból és álltam elé .- ..a hajlam megvan benned .-simítottam végig orrán majd ott hagytam .
Lementem a konyhába ahol Silva és Luiz pörgött egymás mellett ,hogy az éhes gyomroknak enni adjanak.
Anya,Apa ! -ültem fel az egyik bárszékre mire megdobtak egy-egy szelet ubival .
Na ne már.-vágtam hozzájuk .
Hééé.-szedték le egymásról majd kidobták a kukába .
Te is jössz majd Oscar legénybúcsújára ?-állt mellém Sivla.
Nem én a leánybúcsúra megyek . Persze megyek annak a f****** a legénybúcsújára.-erőltettem mosolyt fejemre.
Légy kedvesebb ..-dorgált le .
O ha tudnád,hogy előbb majdnem megfojtott akkor is ezt mondanád ?-gondoltam magamban .
Tényleg olyan vagy mint az anyám .-röhögtem el magam.
Fejezd be.- vágott tarkón játékosan .
Jó oké csak csináljatok nekem egy rántottát .Mindjárt vissza jövök .-szaladtam ki a teraszra ahol még mindig ott volt Jadson cigije.
Ezért kivettem belőle egyet kerestem egy gyufát majd meggyújtottam .
Néztem a tájat ami a szemem elé került...teljesen elkábított.
Ugye ezt te sem gondoltad komolyan?-szólalt meg mögöttem egy ismerős hang mire én csak gúnyos mosolyra húztam számat.
Ugyan már Thiago láttalak múltkor .-néztem hátra vállam fölött.
Egyszeri esett volt .-mutatta fel ujját .
Ühüm..-szívtam jó nagyot az égő csodából.
Ne csináld ezt !!!Annyira más lettél tegnap óta .Mi történt ?-ölelt át hátulról majd állát a vállamra tette .
Semmi komoly.-hazudtam szemrebbenés nélkül .
Neymar ismerlek már..-suttogta fülembe amitől megborzongtam .
Nem akarok róla beszélni most nem .Majd máskor .-dobtam el a már kialudt Malboromat .
Jó most hagylak de később kiszedem belőled.Na gyere enni.-nyomott arcomra egy puszit .
Oké menjünk.Verseny a konyháig?-néztem rá kihívóan .
Rajta.-mondta majd gyorsan be szaladt előttem .
Hééé ez nem ér.-kaptam észbe és utána eredtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése