Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. november 11., kedd

29.rész

Hey!
Hoztam nektek egy részt hátha segít a suli túléléshez .:)
Jó olvasást!



•Neymar•

Miután bementem a teraszról már csak egy alvó tömeget láttam .
Már is kidőltettek ?-kérdeztem a félig alvó Marcitól .
Hagyjál már anya.-csapott alfelemre .
Perverz.-mentem fel az emeltre.
Azta..-ámultam el a sok szobán.
30 kis méretű szoba volt egymással szemben elrendezve .
Én pedig a mezemhez hűen a tízesbe mentem be ahol megtaláltam az alvó David Luizt.
Jó éjt Lui.-dőltem be mellé .
>>>
Hé Neymar .Héé.Keljél már !-rázott meg valaki .
Mi van ?-ültem fel hirtelen mire Lui leesett az ágyról .
Ne ijessz meg többet .-rázta meg rosszallóan mutató ujját .-Amúgy megakartam köszöni ,hogy segítettél nyuszkónál .
Nyuszkó ?-kérdeztem.
Thiagonál.-tapsikolt .
ÁÁÁÁ értem ez gáz.-kezdtem el vergődni a nevetéstől az ágyon.
Na .-ült csípőmre és kezdett el csikizni .
Neeeee kérlek Luiiiiiiiiiiiiiiiiiiii neeeeeee.-égett egyre jobban az arcom a röhögéstől.
Csak akkor hagyom abba ha elmondasz mindent amit tegnap beszéltettek Oscarral és a csókot se hagyd ki .-kászálódott le rólam .
Az csak egy szájra puszi volt tisztázzuk .-néztem rá dühösen majd belekezdtem a történet mesélésbe.
Huh hát ez huh bocsi de nem találok a megfelelő jelzőt rá .-vakarta meg tarkóját.-L-le fogsz vele f-feküdni?-makogta.
Nem.-jelentettem ki .-Soha többé a büdös életben .
Hát sok sikert hozzá de most menjünk nézzük meg ezeket a tököket és együnk.-mosolyodott el miközben kezét nyújtotta felém .
Menjünk.-kulcsoltam össze őket.
Nevetve léptünk ki majd indultunk volna meg a konyhába ha valaki nem állít meg .
Mért fogod a kezét ?-kérdezte hátunk mögül Oscar .
Olyan mintha a kisöcsém lenne és ezért mert ilyen kedvem van különben is semmi közöd hozzá .-sziszegte Lui.
Enged el .-válaszolt túl higgadtan Oscar.
Nem és már megbocsáss de épp reggelizni mennénk .-kezdett el ráncigálni Lui.
Nem viszed őt sehova beszélni akarok vele.-indult meg felém majd kitépte kezemet Luiéból .
És most velem jön.-köpte a szavakat Luinak majd bevitt a tizenkettes szobába ahol durván a falnak vágott .
Neymar először és utoljára mondom más pasival ne merj érintkezni .-mondta mire én csak szememet forgattam.-Értetted ?-vágott a falba fejem mellett .
Te beteg vagy.-morogtam .
Hogy mondod ?-kulcsolta össze kezeit nyakam körül és kezdte el fokozatosan szorítani .
Te..be...beteg vagy.-nyökögtem ki nagy nehezen mire annyira megszorította a nyakam ,hogy pár másodpercig nem kaptam levegőt .
Elég.-leheltem de ekkor már minden sötét volt .






























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése