Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. november 8., szombat

28.rész

Hey!
Remélem nektek is kellemesen telt a sulis hét és elnyeri tetszéseteket ez a rész .
Kíváncsi lennék arra ,hogy szerintetek mi fog törtnéni ez után szóval szépen kérlek titeket ha van egy percetek írjátok le .(De gondolom nem lesz.)
Jó olvasást !

•Neymar•

Miután megérkeztünk Sonorába Lipe kereset egy 3 csillagos szállodát nekünk .
Kiszálltunk a buszból majd felnéztünk a hotelra .
Szép !-füttyentett David Luiz.
Az!-mondtam majd bőröndömet felkapva beálltam a sorba Oscar mellé akinek valamiért fülig ért a szája.
Szóval beléptünk  a Sugar hotelbe majd mindenki befoglalta szobáját a "párjával".
Az ágyon fekve néztem egy főzős műsort amikor megszólalt a telefonom.
Halló ?-szóltam bele .
Hello bébi !-szólt vissza Silva .
Miért telefonon hívtál ?Mért nem jöttél fel csak 1 emelet van köztünk ?!-ráncoltam össze szemöldököm.
Hát...kibékültünk David Luizzal és most faj a seggem . -röhögött bele a telefonba .
Idióták!Na de mond mért hívtál .-röhögtem én is .
Ja igen nos Felipe adott 3 napot piheni és én meg Alves megbeszéltük ,hogy ma este az egész csapat bulizik.Szóval készülődj 9.-kor indulunk.-mondta .
Baszki !-néztem rá az órára .-Fél 9 van .Mért csak most szólsz ?-ordítottam a telefonba.
Úristen már annyi van ?Siess.-csapta le a telefont .
---
9:10 -kor értem le a bejárathoz ahol egy csapatnyi dühös szem fogadott .
Végre ő felsége is ide tolta seggét .-piszkálódott Alves.
Khm !Fiúk !-állt meg előttünk Thiago .
Kibéreltem magunknak egy faházikót innen úgy egy órára .2 perc és itt a limo.-tapsolt meg magát .
Így is lett pontosan 2 perc múlva gurult elénk a hosszú fekete jármű amit egyből megrohamoztunk.
A faház már fel volt szerelve mindenféle bulis kellékekkel és természetesen  irdatlan mennyiségű piával.
Uhh ezt ki csinálta ?-érdeklődött JO.
Én és David Luiz .-ölelte át párját Thiago.
Csodás lett .-mosolygott rájuk JO.
Kösz.-mondták egyszerre.
Na akkor igyunk .-kiáltotta el magát Bernard majd mindenki kezébe nyomott 1 üveg sört.
Kezdett egyre melegebb lenni a házban azért már mindenki csak egy bokszerben volt .
Nyeltem egyet a látványra képzelj el egy majdnem meztelen csapat focistát "kicsit" ittas állapotban túlfűtött hangulatban.
Végignéztem társaimon kicsit elpirultam mindenkinél jól észrevehető volt a kezdődő zászlórúd amitől még nyelnem is kellett.
Hééé ! Fiúk bejelentetni valóm van . -mászott fel egy kis segítséggel az asztalra Oscar.
Megnősülök !-jelentette ki boldogan .
Mi ?-kérdeztem vissza kicsit hangosabban a kelleténél .
Elveszem Ludmillát .-mondta még nagyobb lelkesedéssel mire mindenki ujjongásba kezdett .
Lesegítették az asztalról és mindenki gratulált neki csak én nem .
Lemondóan sóhajtottam majd kimentem a teraszra ahol megtaláltam Jadson cigijét.
Hogy honnan tudtam,hogy az övé ? Ráírta .
Kivettem egy szálat majd meggyújtottam és jó nagyot szívtam belőle .
Nem tudtam ,hogy dohányzol .-halottam meg egy hangot .
De szoktam ha valami szar dolog történik velem .-fújtam ki a a füstöt a hideg levegőbe .
Mi történt ?-állt mellém .
Megláttalak .-mosolyogtam rá gúnyosan .
Nem is gratuláltál nekem .Mért?-fordult szembe velem .
Gratulálok .-sziszegtem .
Kösz .Remélem jössz a legénybúcsúmra .-állt hozzám még közelebb .
Persze ,hogy megyek ki nem hagynám .Milyen ajándékot szeretnél ?Tudod a vőlegénynek mindent.-forgattam meg szememet .
Tőled csak egy dolog kell .-hajolt fülemhez.
Mi ?-nyeltem nagyot.
Egy túlfűtött éjszaka veled .-suttogta fülembe .
Te teljesen hülye vagy ?-léptem hátrébb majd néztem szemébe ami csillogott a vágytól.
Mért lennék az ?-ráncolta össze homlokát.
Elveszed Ludmillát aki történetesen egy nagyon szép NŐ.-hangsúlyoztam ki a nő-t.-És azt kéred,hogy feküdjek le veled a legénybúcsúdon .-világosítottam fel .
Hát azért gondolt át .-fogta meg durván államat .
Hagyj békén egyszer 's mindenkorra .-morogtam képébe .
Úgyis ott leszel az ágyamban.-nyomta száját enyémre egy rövid ideig majd visszament a házba otthagyva engem kusza gondolataimmal .
Egy biztos ez az ember lesz a halálom .
















2 megjegyzés:

  1. Huha!! Nagyon tetsziik! Beleszerettem ezekbe a kukikba! Ugyis agyba bujnak majd egy legenybucsun mindenki reszeg... De ezt csak te tudhatod hiszen a te uksidbol jon mindeeen!! Nagyon tetszik eddig a tortenet es a blog is de a reszek lehetnenek hosszabbak is... Elso vagyok asszem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.Tudom a részek hosszúsága..hát igen rövidek de megpróbálok rajta változtatni .

      Törlés