Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. november 5., szerda

27.rész

Hey!
Tudom azt mondtam,hogy hétvégén jön a következő rész de csak úgy hoztam egy kis szösszenet .
Ez amolyan áthidaló rész de azért remélem elolvassátok !
Jó olvasást!

•Neymar•


 Reggel nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon nehezen szálltunk fel a buszra mindenki fáradt volt de Felipe ezt pont leszarta .
Istenem..gyerekek szedjétek már a lábatokat. -mutogatott a busz mellől .
De hát olyan korán van.-ásított nagyot Thiago.
Silva!Délelőtt 11 óra én már 6-kor indulni akartam de David (busz sofőr) mondta ,hogy hagyjalak titeket.-nézett mérgesen.
Imádunk David !-kiabáltunk neki mire csak ránk mosolygott .
Most ,hogy így jobban megnézem egész helyes .Hm talán van benne egy kis ferdeség .
NEYMAR!-ordított rám Felipe.
Hm?-fordultam meg.
Kicsi bogyókám leülsz még ma ?-kérdezte kedvesen.
Igen.-dobtam le magam.
---
ÁÁ végre itthon .-ujjongtam .
Állj ! Mindenkihez elmegyünk összeszed két hétre való ruhát és indulunk is tovább .-nézett komolyan Lipe.
Mi van?-ámultunk el mindannyian .
Bocs fiúk de én nekem is ma reggel szóltak három hét múlva meccs .-mondta sajnálkozva.
Hol?-kérdezte Bernard.
Sonora.-sóhajtott Lipe.
Kivel ?-szólalt meg JO.
Mexikóiakkal .-mondta majd bediktálta JO címét és ez így ment mindaddig amíg mindenkin végig nem mentünk.
Aludjatok nyugodtan majd szólók ha kelés van.-mondta együtt érző mosollyal Lipe.
Kösz Lipe.Szerettünk.-mondta félálomban Oscar.
Én is titeket .-suttogta majd ő is lefeküdt .













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése