Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. november 2., vasárnap

26.rész

Hey!
Először is nagyon örülök ,hogy eggyel többen vagyunk .:)
Másodszor remélem mindenki megemlékezett az elhunyt szerettei iránt .
Harmadszor itt az új rész !!A következő jövő hét hétvégén jön!
Jó olvasást!
•Neymar•

Az út rohadt sz*r volt!
Végig zötykölődtünk a hoteltől kivezető kavicsos úton ami 1 óra volt .
Mikor végre valahára rátértünk a sztrádára kiment a szememből az álmosság .
Így is ki  voltam idegileg ezek még csak rátettek egy lapáttal .
Szerencsére Oscar betartotta,hogy nem szól hozzám meg is öltem volna ha az ellenkezőjét teszi .
Feltérdeltem az ülésre és körülnéztem hátha találok valakit akivel beszélgethettek de mindenki aludt .
Fuuu.-estem vissza ülésemre .
Úristen jól van kelek már.-nyöszörgött Felipe.-Fiúk ébresztő mondanom kell valamit.-szólt bele megafonjába(?).
Áhh ne már edző..-nyűglődött mindenki .
De már !Szóval nagyon nagy a forgalom és ezért most letérünk az útról és keressünk egy motelt .Holnap reggel indulunk haza !-ordított bele megafonjába .
Felipe.-tettem fel kezemet.
Igen ?-nézett rám kérdőn.
Honnan van neked megafonod ?-kérdeztem tőle már-már szakadva a nevetéstől .
Az legyen az én titkom de ne ezzel foglalkozzatok aludjatok még .-intett le minket mire mindenki lehunyta szemét csak én nem .
---
Jól van skacok mindenki ahogy ült azzal lesz párban és most menjetek kérjetek egy szobát magatoknak a bőröndök maradnak .-mondta majd elindult a recepcióra.
Elindultunk mi is Oscarral gyorsan kértünk egy szobát majd el is foglaltuk .
Nagy lendülettel nyitottam be a szobába de amit megláttam az ágyat azonnal lefagytam .
Oops !-jött belém Oscar.-Mért álltál meg ?-kérdezte miközben meglegyezte előttem kezét .
Egy ágy van ! Érted egyetlen egy egyszemélyes ágy !-kezdtem el el kicsivel hangosabban beszélni.
Jó nyugi elférünk ígérem hozzád sem fogok érni .- tette szívére kezét.
Ajánlom is .-mondtam majd levetkőztem bokszerrel és ha jól hallottam ő is ezt tette.
Oldalasan feküdtünk be az ágyba de én próbáltam annyira szélére húzódni ,hogy majdnem eldőlt.
Neymar !Nyughass már !Semmi bajod nem lesz attól ,hogy összeér a hátunk és seggünk .-mondta morcosan Oscar .
Jó.Bocs.-mondtam majd lehunytam szemeimet .
Már csak ez hiányzott ....




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése