Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. október 31., péntek

25.rész

Hey!
Halloween van de imádom .Aztán mindenszentek amikor imádok a temetőbe menni olyan gyönyörű minden .
Na megint elkalandoztam szóval itt az új rész remélem tetszik majd .
Jó olvasást !














•Neymar•

A fürdőből emelte fejjel jöttem ki véletlenül sem nézve Oscarra majd bőröndömből kivettem ruhámat .
Neymar !-szólt Oscar.
Hm?-kérdeztem de nem néztem rá.
Sajnálom.-éreztem hangjában a megbánást de nem érdekelt .
Sokat érek vele .-vettetem oda neki .
De tényleg.-kelt fel az ágyról.-Nem akartalak kihasználni csak itt voltál teljesen kiszolgáltatva és elvetted az eszem .
Aha akkor ha jól értem te nem vagy meleg de mégis elvettem az eszed én aki férfi vagyok.-vágtam gondolkodó fejet.
Hidd el én sem értem .-rázta fejét hitetlenkedve .
Mindegy felejtsük el és maradjunk annál ami már elmondtam ne beszéljünk csak szükség helyzetben .-zártam le a témát .
Ha ezt akarod .-sóhajtott fel .
Igen ezt .-jelentettem ki erélyesen .
---
Kopp-kopp !-dugta be fejét az ajtón Dani.
Szia.-köszöntem mosolyogva .
Alves .-biccentett neki Oscar .
Buenos días fiúk .Felipe mondta ,hogy szóljak mindenkinek ,hogy van 1 óránk összepakolni és megyünk haza .-vigyorgott majd el is tűnt .
Végre!-ugrottam fel az ágyról majd egyből el is kezdtem pakolni de előtte még megírtam Brunának,hogy már csak otthon találkozunk .
---
Örülök ,hogy ilyen gyorsak voltatok !-dicsért meg minket Felipe.
Lassan felpakoltuk a busz oldalába a bőröndjeinket majd beszálltunk .
Ácsi fiúk !! Mindenki le a buszról .-kiáltott utánunk Felipe .
Ajj mi van már edző ?-nyüszített fel  David Luiz.
Első sorban hol marad a köszönés ? Másod sorban majd én ültettek .-dorgált le minket .
Most pedig szépen egyszerre elköszöntök a hotel dolgozóitól .-nézett ránk csúnyán.
Adiós!-mondtuk egyszerre mint az óvodások .
Adiós!Buen viaje!-mondták ők is mosollyal az arcukon .
Na most már mehetünk mindenki a szobatársa mellé üljön .-szállt fel elsőként Felipe a buszra .
Hurrá még egy 12 órás út Oscarral gondoltam magamban .
Beültem az ablak mellé lábaimat az előttem lévő ülés hátuljára raktam majd fülesemet fülembe illesztettem és kizártam a külvilágot .














2 megjegyzés:

  1. Szia! :) nagyon szeretem a blogodat,sajnálom,hogy sosem komizok,csak nem jutok géphez :/ Nem ígérem,hogy gyakran írok a részeid alá,de tudd,hogy mindig olvasom őket és egytől egyig imádom! :) Puszi: Fanta$y/Tami :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)Nagyon szépen köszönöm ,hogy szakítottál rám időt + még fel is iratkoztál .:)

      Törlés