Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. október 29., szerda

24.rész

Hey!
Gondoltam örülnétek egy új résznek és így hát írtam  nektek egyet remélem tetszik.
Jó olvasást!

 •Neymar•

 Reggel arra ébredtem ,hogy valaki fekszik rajtam és nyakamat kényezteti apró puszikkal néhol kisebb szívásokkal .
Ami valljuk be nem tett jót a reggeli merevedésemnek ezért óvatosan lelöktem magamról az illetőt .
Ne már !-szólalt meg rekedtesen Oscar majd visszamászott rám .
Oscar megmondtam ,hogy egyszeri alkalom volt .-nyögtem fel amikor olyan pontot szívott meg nyakamon.
Se baj nekem a tegnapi úgysem volt elég .- markolt rá péniszemre amitől a szemeimet összeszorítottam .
Neeehhh.Áhhhh.H-hagyd abba .-nyögtem ki végre mondani valómat .
Csönd legyen .Élvezd amíg tart .-csúszott lejjebb testemen egészen addig míg az alsómmal nem szemezett .
Csomagoljuk ki a én finom kis reggelimet .-simított végig ott lent .
Ne Oscar kérlek .-kezdtem el vergődni alatta .
Shhhhhhhhh .Neymar tudom ,hogy élvezed és akarod .Ne akard ,hogy lekötözzelek azt későbbre
tartogatom .-mondta miközben kezeimet fejem fölé szegezte .
Visszamászott eredeti pozíciójába majd lehúzta bokszerem .
Oh de imádom .-fújt rá kicsi Neymara aki ettől vigyázzban állt neki .
De te azt mondtad ,hogy nem vagy buzi .-nyeltem nagyot .
Mondani sok mindent mondhat az ember szívi ezt jegyezd meg .-fogta közre ujjaival péniszem .
Te-te most le fogsz szopni ?-kérdeztem tőle .
Hát ha kimondod ,hogy igen azt akarod akkor lehet róla szó.-mondta majd nyelvével éppen hogy csak megérintette a tetejét.
Áhhhh.-vetettem hátra fejemet .
Tudod milyen szexi látványt nyújtasz így nekem ?-simított végig felsőtestemen .
Na mond ki cica mit szeretnél mit tegyek a kicsi előváladékos farkaddal ?-szorította meg kicsit amitől újabb adag sperma jött ki .
Sz...szo..szop....szopj le .-mondtam ki nagy nehezen .-Kérlek nem bírom már .-könyörögtem neki szemébe nézve .
Rendben .-hajolt le majd vett szájába .
Fejem újra hátra hanyatlott az ágyra míg kezeim a lepedőt markolták az orgazmus túl hamar jött el ezért időm sem volt jeleznem Oscarnak .
Hmm nagyon-nagyon-nagyon finom vagy édes.-jegyezte meg miközben visszabujtatott alsómba .
Kösz ?-lihegtem .
Nos én mondtam ,hogy simán ágyba tudlak csábítani . Nem ?-nézett rám szórakozottan .
Tudod mit Oscar ? Menj a francba !-keltem fel mellőle majd berohantam a fürdőbe ahol lemostam magamról azt a mocskot amit ő okozott nekem .
 Ilyen ember a világon nincs még egy .













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése