Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. október 28., kedd

23.rész

Hey!
Itt a várva várt pikáns rész remélem elnyeri a tetszéseteket mert nem nagyon írtam még ilyet,hogy őszinte legyek.
Jó olvasást !


 •Neymar•

Csókunkat hamar megszakította mire értetlenül néztem rá de ő csak leintett .
Elővett egy fekete selyem szalagot majd szemeimre rakta és hátul megkötötte .
Öhm Oscar ebbe nem mentem bele.-kezdtem bepánikolni .
Pszt.Azt mondtad megengeded ,hogy segítsek felejteni.Nem?De!-szuszogott fülemnél.
Majd hevesen kezdett el csókolni amit örömmel viszonoztam.
Oscar csípőmre ült de mielőtt visszadőlhetem volna az ágyra gyorsan lehúzta a pólómat .
Forró bőre enyémnek simult amitől testem lángra lobbant és hevesen kezdtem kapkodni a levegőt .
Nyakamat halmozta el édes puszikkal néhol szívásokkal amitől folyamatosan nyöszörögtem .
Derekához kaptam és éreztem,hogy már rajta sincs póló majd lejjebb vittem a kezem és rájöttem,hogy ő már teljesen meztelen .
Csupasz fenekébe markoltam amitől nyakamba nyögött én pedig még jobban rászorítottam .
Elhajolt ajkaimtól majd levetkőztettet és visszaült csípőmre .
Halk nyögésekkel simította végig felső testem amitől lemosolyodtam .
Most ahh pedig szépen előkészíted magadnak az ujjam .-mondta majd már a számban volt az említett testrész .
Kérésének eleget téve szoptam és nyálaztam ahogy csak tudtam az ujját.
Jó elég okos vagy cica.Húzd fel a lábaid és tárd szét őket .-simított végig arcomon majd lejjebb kúszott a bokáimhoz .
J-jó .-dadogtam és éreztem ,hogy az arcom is lángol .
Aranyos vagy amikor elpirulsz ..-markolt bele combomba .
Majd minden figyelmeztetés nélkül nyomta fel ujját amitől fájdalom hasított alfelembe én pedig fájdalmasan felnyögtem .
Na ez azért annyira nem fáj.Na ez már fog .-nyomott fel még két ujját amitől én már csillagokat láttam.
De fáj a kurvaéletbe már...-sziszegtem .
Ne beszélj csúnyán édes .-dorgált le majd behajlította ujjait.
A fájdalom kezdett valami bizsergető érzésebe alakulni amiből én egyre többet akartam ezért akaratosan mentem elé Oscar ujjainak .
Kis akaratos .-húzta ki belőlem ujjait mire én elégedetlenül nyögtem fel ő pedig levette szememről a selymet.
Óvszert görgetett magára majd bekente magát síkosítóval és lassan belém csúszott .
Áááhhhh.-feszült meg testem .
Próbáld meg magad elengedni édes .-nyögte fülembe .
Jó mozoghatsz de kérlek csak fokozatosan .-néztem rá kétségbeesetten .
Baby vigyázok rád .-csókolt meg miközben lassan mozogni kezdett .
Az első pár lökésnél már ott voltam ,hogy hagyjuk az egészet de a sokadik lökésre valami megmozdult bennem amitől hangosabbakat kezdtem nyögni.
Ez az Neymar.-szűrte ki fogai között Oscar.
Nyögéseink egybefolytak míg izzadt testünk egymáshoz tapadt és a legváratlanabb pillanatban jött a mára már jól ismert orgazmus .
Jó voltál.-dőlt mellém Oscar.
Te sem voltál rossz .-röhögtem el magam amibe ő is csatlakozott .
Majd legközelebb lehetsz te felül .-mondta miközben kezét összekulcsolta enyémmel .
Már elnézést "Mr.Heterovagyok " egyszeri soha vissza nem térő alkalom volt .-kaptam ki kezemet övéből.
Mond csak mért hazudsz magadnak ?-könyökölt fel .
Én nem hazudok és jó lenne ha te is kivernéd a fejedből ezeket a sületlenségeket.-kocogtattam meg fejét .
Ugyan már Neymar bármikor ágyba csábítalak .-nyalt bele fülembe .
Jó éjt!-toltam el magamtól majd hátat fordítottam neki .















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése