Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. október 27., hétfő

22.rész

Hey!
Szerintem már mindenki erre a részre várt nos hát most megkapjátok félig-meddig .
De aggodalomra semmi ok a pikáns részt nemsokára hozom !
Hogy könnyebb legyen elolvasni a részeket ezért létrehoztam egy lapot amit a bal oldalon megtalálhattok "Részek" néven .
Jó olvasást !
•Neymar•

Ááááuu Oscar hova megyünk ? -kaptam kezéhez mert majdnem elestem .
Shh majd meglátod .-húzott egyenesen kocsija felé .
Beültünk gyönyörű tűz piros Lamborghini Veneno Roadsterébe majd elhajotttunk egy újabb diszkóba ?!
Mért jöttünk ide ?-fordultam felé .
Bízz bennem és gyere velem .-szállt ki a kocsiból .
Nagyot szívtam a levegőből majd én is kiszálltam .
A biztonságiak felismertek minket így simán bemehetünk felmentünk egy lépcsőn majd a korláthoz vezetett ahonnan a táncoló tömegre lehetett rálátni .
És most mit nézzek itt ?-fordultam meg karjai közt .
Visszafordított majd a hátamhoz simult és a fülembe kezdett el suttogni .
Láttod Brunát édes ?-simította kezeit bicepszeimre .
Nem.-nyeltem nagyot .
Néz csak oda .-mutatott egy nekünk háttal álló csajra akin eléggé kihívó ruha volt .
Az nem ő .-jelentettem ki .
Igen ?Akkor hívjuk fel .-mondta majd tárcsázta is .
És lám a csaj megnézte a telefonját majd amint meglátja ki hívja inkább visszarakta és táncolt tovább az idegen pasival .
Bruna !-kiáltottam túl a zenét mire rám kapta tekintetét .
Nem telt el pár másodperc és már mellettem is volt .
Neymar te-te-te mit keresel itt ?-dadogott .
Az én szajha barátnőmet .-szorítottam ökölbe kezeimet .
De én mondtam ,hogy majd csak holnap este megyek .-csinált úgy mintha mi sem történt volna .
Igen tudom de azt hittem,hogy a drágalátos itt elő barátnőddel vagy .-sziszegtem arcába .
Vele vagyok csak..-próbálta kitalálni mondandóját .
Nem nincsen csak hazudtál nekem .Ami köztünk volt annak vége van .-vágtam képébe majd Oscart kézen fogva elviharoztam onnan .
Huh erre nem számítottam .-nyögte ki mikor a kocsihoz értünk .
Te fogd be miattad van ez az egész .-vágtam be magam a kocsiba .
Na óvatosan azért Leo érző lélek .-indította be "Leot ".
Chh gyerekes .-forgattam meg szemeimet .
>>>
Végre .-dőltem le ágyamra a hotelben .
Na ez nem csak a tiéd vidd arrébb magad .-mondta Oscar majd bedőlt mellém .
El sem hiszem ,hogy képes volt megcsalni .De biztos nem ez az első esett .-morogtam bele párnámba .
Jól van kicsit felejtsd már el őt.-csattant fel Oscar.
De nem megy ...-nyüszítettem fel .
Akkor enged meg ,hogy segítsek .-lökött a hátamra .
Most az egyszer...-hajoltam rá ajkaira .









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése