Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. október 25., szombat

21.rész

Hey!
Íme itt a 21.rész hát lett amilyen lett remélem mindenki erre számított .;)
Jó olvasást!


•Neymar•

Neymar bébi ne csináld már . -simogatta hátam Thiago .
Nem akarok megint pofára esni .-néztem rá könnyes szemekkel .
Az istenért Neymar Santos légy végre férfi! Játsszál vele ! Tedd féltékenyé vagy valamit kövess el ellene.-állt fel mellőlem .
Tudod mit ? Legyen! Menjünk !-keltem fel én is .
Lementünk az aulába kértünk egy taxit majd elhajtottunk vele a diszkóig ahol már David Luiz és Oscar várt .
Sziasztok!-köszönt kicsit sem jó kedvűen Silva.
Hali fiúk jól néztek ki.-köszönt vissza Oscar.
Jól van menjünk már .-sürgettem őket .
Miközben befelé sétáltunk Oscar mellém szegődött .
Te különösen jól édes.-nyalt bele fülembe .
Hagyj békén !- szorítottam ökölbe kezeimet .
Jól van nyugi van kis farkaskám .-tette fel kezeit védekezőképpen .
###
Táncolunk ?-kérdezte David Luiz .
Ühüm .-fogtam meg kezét majd bementünk a tánctér belsejébe .
Na mesélj Oscar egész végig rólad beszélt ..-pörgetett meg mire elröhögtem magam .
Hát gondolom mindent elmondott azoknál többet én sem tudok.De neked nem velünk kéne foglalkoznod hanem a szerelmeddel .-dorgáltam le .
Az igazság az ,hogy fogalmam sincs mért vagyunk rosszban .-vakargatta tarkóját .
Te-te komolyan nem tudod ?-néztem rá tátott szájjal.
Öhm nem..-húzta el száját .
Silvának böki a csőrét a Bernarddal való szórakozásod .-masszíroztam halántékomat .
Komolyan ? Ez kész .-mosolyodott el .
Na menj már .-mutogattam Silva felé .
Köszönöm szívi .-nyomott puszit homlokomra .
Hát akkor ennyi volt a tánc.-mondtam ki hangosan majd megindultam a fotelekhez .
Már majdnem oda értem amikor kezek fogták közre csuklóimat .
Nem nincs vége cica .-húzott maga után Oscar .
Megmondtam ,hogy hagyj békén !-álltam meg előtte.
Na ne legyél ilyen feszült .-simított végig mellkasomon .
Tőled csak az lehet az ember .-emeltem le magamról kezét ami már eléggé lent kalandozott .
Neymar most még kedves vagyok de ha így folytatod hamar meg fog változni az ellenkezőjére .-nézett egyenesen a szemembe .
Chh..-néztem félre .
Te akartad .-kapta el hajamat majd maga felé fordította fejem és ajkaimra tapadt .
Durván tépte ajkaimat miközben én próbáltam semmi jelét nem adni élvezetemnek .
Ne tagad a vonzalmadat irántam...inkább élvezd ezeket a ritka pillanatokat.-hajolt el kicsit.
Legalább lesz egy jó estéd amit még élvezni is fogsz mert ahogy elhallgattam Bruna és a közted lezajló szexet azt csak ő élvezi .-húzta féloldalas mosolyra száját .
El ne szállj ..-morogtam .
Fogd be és élvezd babe...-tapadt újra ajkaimra amit sajnálatos módon viszonoztam........ 






















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése