Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. október 23., csütörtök

20.rész

Hey!
Végre szünet ami egyenlő a új részekkel és a pihenéssel szóval használjátok ki !
Jó olvasást !

•Neymar•

Huh fárasztó volt ez az edzés .-huppant le az öltözőben a padra Thiago .
Ne is mond.-vette le pólóját Dani .
Számból vetted ki a szót .-jött be JO.
Ha már mindenki beleszólt akkor én is az volt.-röhögött David Luiz .
Na jól van öltözetek .-tapsoltam nekik .
Igenis anyuci .-nézett rám David Luiz .
Luiz anyukás picsázott már el ?-kérdeztem felvont szemöldökkel .
Igen.Mért?-tekert maga köré egy törölközőt .
Mert ha nem mész most azonnal mosakodni én is elfoglak .-fenyegettem meg .
Megyek is .-ment be a zuhanyzókhoz .
Megvártam míg mindenki bemegy majd odamentem Silvához .
Figyelj bocsi a múltkoriért nem akartalak felhúzni csak nem szerettem volna ha lebuktok .-tettem vállára kezem .
Semmi baj amúgy is ideges voltam és nálad pattantam el bocsi nem rajtad akartam levezetni .-sütötte le szemeit .
No problem bro.-öleltem magamhoz .
Szeretlek .-suttogta .
Én is .-szorítottam még jobban magamhoz .
Na de mesélj úgy érzem valami baj van a paradicsomban .-engedett el .
Hát ..-sóhajtottam fel majd mindent elmeséltem neki töviről hegyire .
Nos voltak meglepő fordulatok és voltak olyanok ahol mintha Oscar helyet valaki mást említettél volna .-magyarázott Thiago .
Hát ez az én nem ebbe az Oscarba szerettem bele nagyon megváltozott az utóbbi időben .-lábadtak könnybe a szemeim .
Shhh.-húzott mellkasára Sliva.-beszélek vele .-puszilta meg a homlokom .
Köszönöm .-néztem fel rá hálásan.
Ám ezt a pillanatot megzavarta a hangosan csipogó telefonom .
Istenem már megint mi az ?-vettem e kezembe fehér kis hangadómat .
Ma találkozok egyik itt élő barátnőmmel holnap estem egyek .xoxoBruna -olvastam fel hangosan.
 Na akkor ma elmegyünk bulizni ketten aztán nálam alszol .-húzott fel kezemnél fogva .
Ha nem gond én is elmennék veletek .-mondta az ajtófélfának dőlő Oscar .
És én is .-állt mellé David Luiz .
Persze nem gond.-morogta Silva ökölbe szorított kezekkel .
Akkor este .-biccentet Oscar majd elment .
Majd találkozunk .-vette fel pólóját David Luiz majd nyomott egy puszit Silva arcára és elkocogott .
Utálom .-törölte le arcáról a puszi helyét .
Úristen Thiago milyen estébe egyeztünk mi bele .-néztem rá ijedten .
Halvány lila gőzöm sincs .-kezdett el öltözködni ....












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése