Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. október 19., vasárnap

19.rész

Hey!
Itt is van az újabb rész remélem örültök neki.
Most valahogy nagyon megy az írás aminek rendkívül örülök ...már csak 3 nap és szünet jupii..na de nem is dumálok annyit jó olvasást !


•Neymar•

Nem is tudom felfogni ,hogy -hogy lehettek ilyen seggfejbe szerelmes.
Az egész utat végig dühöngtem volna ha tudom,hogy hol vagyok de mivel fogalmam sem volt ezért inkább taxit hívtam .
Bruna nagyon sajnálom tényleg de muszáj volt kieresztenem a gőzt.-esedeztem barátnőm megbocsátásáért .
De mért nem keltettél fel ?-vonta fel jobb szemöldökét .
Mert olyan édesen aludtál és gondoltam fáradt vagy és nyűgös lennél ha felkeltenélek.-találtam ki gyorsan .
Olyan édes vagy nekem a világon a legédesebb pasim.-ugrott a nyakamba .
Igen szerencséd van velem.-suttogtam .
----
Csipked már magad Neymi !-ugrált mellettem Bruna .
Jól van nyugi már .-szóltam rá.-Nem értem mért kell sietni hiszen csak 2 órát tudunk együtt tölteni mert utána edzés van.
De az a 2 óra is 2 óra .-öltötte rám a nyelvét .
Most olyan vagy mint egy kislány.-nyújtottam ki rá én is .
Jó nekem mindegy csak menjünk már.-kezdett el megint pattogni .
---
Hát ezért érdemes volt sietnem ..-morogtam .
Jó én szerinted tudtam,hogy lefog szakadni az ég?-nézett rám.
Bocs.-nyögtem ki majd a kocsi ablakának döntöttem a fejem .
Na Neymi ne legyél ilyen inkább örülj ,hogy együtt tudunk lenni .-simított végig arcomon .
Mekkora öröm.-mondtam halkan .
Mit mondtál?-fordult teljesen felém.
Csak annyit ,hogy tényleg jó együtt lenni egy kicsit .-mosolyogtam rá.
---
Jaj Oscar ne mondj már ilyen szépeket .-hajtotta le pironkodva fejét Bruna.
Ja miután kiszálltunk a kocsiból Bruna egyből a szobánkba szaladt ,hogy fürdöruhát vegyen mert elvileg mentünk volna fürdeni .
Hát igen minden így is lett volna ha nem találja meg a szobában Oscart akivel beszélgetésbe elegyedett.
Jó oké elég Oscar le ne csapd a kezemről.-tettem kezem Bruna vállára .
Sosem tenném haver.-kacsintott amitől nekem hánynom kellett .
Bébi tudod ,hogy csak te létezel számomra .-állt fel Bruna majd száját enyémre nyomta .
Direkt nem hunytam le szemeimet ,hogy lássam Oscar arcát mikor meglát minket .
Először mosolyogva nézte majd amikor rájött ,hogy ez nem sima szájra puszi kezeit ökölbe szorította majd rám nézett .
Belemosolyogtam a csókba majd Bruna fenekébe markoltam amitől ő a számba nyögött míg Oscarnak már az ujjai is elfehérednek annyira szorította őket egymáshoz .
Na akkor most ki is a "kis buzi" ?....

Tudom nem lett a legjobb de úgy éreztem,hogy ma még hoznom kellet nektek valamit .







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése