Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. október 18., szombat

18.rész

Hey!
Mit mondtam itt az új rész lassan elérünk a 20. részhez nehéz elhinni tudom nem nagy szám a 20. de nekem az mivel abban sem voltam biztos,hogy ezt a blogot valaki is olvasni fogja .
Tudom rövidebb lett mint eddig de most csak ennyit kaptok mint ahogy már megszokhattátok.
Jó olvasást ás mindenkinek olyan hétvégét kívánok amilyet ő szeretne magának!:)

•Neymar•

Reggel érdekes módon nem keltem fejfájással pedig sokat ittam gondolom mivel nem emlékszem semmire a tegnapi estéből.
Lassan nyitom ki szemeimet és szembe találom magam Oscar mosolygós fejével .
Hol vagyok ?-nézzek körbe.
Kibéreltem magunknak egy szobát mégsem vihettelek vissza Brunához olyan állapotban amilyenbe voltál. -állt fel az ágyról.
Nagyon gáz voltam ?-ültem fel.
Annyira nem helyesbítek de mégis.-röhögött mire én hozzávágtam egy párnát .
Ezzel kezdetét vette egy hosszú párnacsata .
Oké elég legyen .-terültem el  az ágyon kifáradva .
Na mi van a nagy Neymar kifáradt ?-kérdezte Oscar miközben a csípőmre ült .
Nem.-nyeltem nagyot.-Csak reggel van .-füllentettem .
Persze -persze tudod kinek hazudj el vagy lustulva .-bökte meg meztelen hasamat mivel csak egy bokszerben voltunk .
Amúgy én vetkőztem le ?-kémleltem a plafont .
Nem.....én voltam tudom,hogy kényelmetlen farmerban és ingben aludni.-simította végig hasamat.
K-köszönöm.-dadogtam mikor közelebb hajolt hozzám.
Most mitől félsz babe ?-suttogta arcomba .
Semmitől .-néztem szemébe .
Akkor jó.- mondta majd száját enyémre nyomta nyelvével sietősen feszítette szét a számat .
Miért játszol az érzéseimmel ?-toltam el magamtól .
Mi van?-nézett rám értetlenül .
Tudod te jól miről beszélek az egyik percben lebuzizzol a másikban meg már csókolózunk szerinted rendben van ez így ? -kérdeztem tőle dühösen.
Figyelj Neymar én nem tu....-de nem tudta befejezni mert közbe vágtam .
Nem te figyelj SOHA  többé érted soha többé ne érj hozzám csak ha muszáj .-köptem a szavakat felé miközben kimásztam alóla .
De én nem akartam .-magyarázkodott .
Pont leszarom mit akartál és mit nem többé semmi testi érintkezés ne történjen és kommunikálni is csak a szükség helyzetében fogok veled .Csá.-mondtam majd kiviharoztam a szobából ...











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése