Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. október 17., péntek

17.rész

Hey!
Megszállt az ihlet ezért itt egy újabb hosszabb résszel ráadásul még az is lehet ,hogy holnap is lesz  .
Jó olvasást !

•Neymar•

O bassza meg ez a rohadt fejfájás .-morogtam bele párnámban majd nagy nehezen kitápászkodtam az ágyból .
Felöltöztem és lementem a recepcióra kérni 3 doboz fájdalomcsillapítót.
Köszönöm !-villantottam egy félszeg mosolyt a recepciós lányra  .
Na akkor kezdjük az őrjáratot .
Bementem mindenkihez adtam egy fájdalomcsillapítót majd mentem a következőhöz .
Ha jól számoltam mindenki megvan .-mondtam magamban .
Huh Neymar mindenhol téged kerestelek.Felipe szólt,hogy szóljak neked ,hogy vár a szobájában.Amúgy jó reggelt!-ölelt meg Silva.
Neked is tessék itt a fájdalomcsillapítód.-adtam kezébe a pirulát .
Jó reggelt Lipe !-öleltem meg .
Neked is Menino da Vila !-becézett ő is.
Na mért hívattál ?-ültem le ágyára .
Ma megyünk kivizsgálásra szóval eresíts mindenkit .-ütögette meg vállamat mivel tudja ,hogy utáljuk ezeket és képesek vagyunk elbújni nehogy menni keljen rá .
Jó .-fújtam ki a levegőt .
-----
Tényleg nagyon sajnálom Bruna de nem tudok mit csinálni ez fontos nem hagyhatom ki csak azért mert te itt vagy .Nagyjából 4-5 óra alatt végzünk de ha elenged Felipe akkor eljövök előbb jó ?-kérdeztem előttem álló barátnőmtől.
Rendben .-motyogta majd az ágyra vetette magát . 
Na ne legyél már ilyen .-dőltem le mellé .
De sosem vagy velem .-kezdet el pityeregni .
Este elmegyünk valahova ketteseben oké?-kérdeztem miközben könnyeit törölgettem .
Megígéred ?-kérdezte reménykedve.
Igen.-csókoltam meg kedvetlenül .
---
Jól van fiúk okosan és normálisan .-mondta Felipe mielött beléptünk volna az orvosi rendelőbe .
Igenis mester!-skandáltuk a fiúkkal egyszerre .
Olyan dilisek vagytok.-röhögte el magát szeretett edzőnk .
Na nyomás !-váltott vissza régi szerepébe .
Félek !-húzta össze magát Bernard.
Ne félj édes majd én megvédelek !-ölelte át David Luiz amit Thiago ferde szemmel nézett .
Odakocogtam Silvához majd fülébe súgtam ,hogy ne ennyire feltűnően féltékenykedjen .
Neymar te beszélsz ? -kérdezte hitetlenkedve .-Ha Oscar hozzá mer szólni bárkihez is már a plafonon vagy.-mondta hevesen gesztikulálva majd elviharzott mellőlem.
Thiago !Bocsánat nem úgy értettem !-kiabáltam utána de hiába már nem figyelt rám . 
Hello srácok !Pólókat le ha ez megvan akkor álljatok libasorba .Köszönöm.-mondta Dr.Morgan.
Nos a sorba állás nem úgy sikerült ahogy kellett volna.
Elég legyen ! Majd én megmondom ,hogy-hogy álltok fel !-szólt ránk dühösen Felipe.
Jefferson,Julio,Diego,Dani,Thiago,DavidLuiz,Marcelo,Filipe,Jean,Rever,Fernando,Hernanes,Gustavo,Paulinho, Lucas,Fred,Neymar,Oscar,Hulk,Bernard,JO,Jadson és pont .-állított sorba minket.
Nagyon izgató vagy .-suttogta bele fülembe a mögöttem álló Oscar .
Most akkor ki is a kis buzi?-kérdeztem erélyesen .
Shhh ne beszélj .-nyalt bele fülembe majd kezeivel hasamat kezdte cirógatni .
Oscar.....hagyd abba...kérlek.-nyögtem fel halkan mivel egyre lejjebb ereszkedtek kezei .
Oké.-röhögött majd elengedett pontosabban ellökött magától .
Köcsög...-mormoltam halkan .
---
Ügyesek voltatok .-dicsért meg minket Felipe.
Köszi mester.-köszönte meg JO az egész csapat nevében .
Na mivel holnap nincs edzés ezért a holnapi napotok szabad de utána már kő kemény munka van.-nézett dühösen mert tudja ,hogy az utóbbi napokban eléggé elpuhultunk .
Bruna !-kiáltottam el magam a hotel szoba ajtajában .
Oops!-tettem szám elé a kezem miközben az ágyon fekvő barátnőmet figyeltem .
Hát akkor ma nem megyünk vacsizni ...-gondolkodtam el.-De én elmegyek bulizni.-villant be hirtelen az ötlet.
Lezuhanyoztam majd felöltöztem és már indultam ismsot egy sarki kis night klubba tértem be .
Lehúztam 3 felest majd beálltam táncolni egyszer csak kezeket éreztem meg az oldalam körül amik bilincsként fogtak körbe .
Mosolyogva fordultam hátra ,hogy megnézzem támadómat de amikor megláttam teljesen elképedtem .
Oscar???-hüledeztem .
Hello édes.-nyomta meg az édest.
M-mit keresel itt ?-kérdeztem .
Hát unatkoztam na de ne cseverészünk táncoljunk .-fordított megint háttal magának .........















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése