Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. október 16., csütörtök

16.rész

Hey!
Ilyet sem csináltam még a fejezetbe zenét rakni ?! eddig meg se fordult a fejembe de most gondoltam mért is ne ? Aki akarja meghallgatja aki nem nem .
Na de ez igazán mellékes dolog volt csak gondoltam dumálok egy kicsit a rész előtt .(már ha elolvassátok)
A rész kicsivel hosszabb lett a megszokottnál remélem nem baj .
Jó olvasást!Pipálni lehet!:*

•Neymar•

A reggelinél kibékültem Brunával elismertük ,hogy mind a ketten fáradtak voltunk és voltaképpen nem is voltunk tisztábban azzal,hogy miket vágtunk egymás fejéhez .
Neymar ...gyere egy kicsit légy szíves.- intett Felipe .
Baj van ?-kérdeztem aggodalmasan .
Nem ..hála istennek nincsen.-mosolygott .
Arra gondoltam ,hogy este el kéne mennie a csapatnak bulizni kicsit rúgjatok ki a hámból de ne nagyon .Mivel én már öreg vagyok ehhez ezért megkérlek ,hogy figyelj a társaidra ..nem azt mondom,hogy legyél a seggükbe..csak reggel mindenkiről tudj legalább annyit,hogy él és virul .-vette komolyra a szót .
Ez csak természetes .-öleltem meg majd mentem a többiekhez tervezni az esténket .
Filipe.Jean,Rever és Jadson kijelentette ,hogy nem jönnek mert ők inkább pihennének .
Akkor hova megyünk?hánykor? és a legfontosabb kérdés mennyit lehet inni ?-kérdezte Marcelo.
Marci te olyan hülye vagy .-törölgette szemét David Luiz.
Na akkor mondjuk a Power mount ?-kérdezte Bernard .
Jó akkor a Power mountba megyünk este 10-kor indulunk és 10 sörnél többet ne merj inni mert kiheréllek.-fenyegettem meg Marcit .
A délután viszonylag gyorsan elment ettünk,ittunk tévéztünk.
Neymar! .....Édesem!....Hol vagy már ? Fél 9 és még sehol sem vagy .-mondta Bruna miközben az utolsó simításokat végezte magán . 
Kész vagyok !-léptem ki a fürdőből .
Hmm szexi vagy !-súgta szexis hangon a fülembe .
Te is !-bókoltam vissza .
Skacok már nem azért de mi is itt vagyunk és indulnánk normál alkatban nem kis vitorlával a lábam között .-röhögött Dani .
Egy nagyobb limuzinba furakodtunk be magunkat amit Felipe szerzett be nekünk .
Bruna ült elől a sofőrrel ,hogy mért? Mert nem akarta összegyűrni a ruháját .
Mivel én voltam az utolsó aki beszállt ezért nekem csak valaki ölében jutott hely .
Na ki ölébe ülsz bébi ?-kérdezte Diego .
Hát...-néztem körbe .
Legyen Oscar .-mondtam mire az említett rám kapta a tekintetét .
Gyere...-suttogta vágyakozóan pillantva rám .
Lassan ültem bele ölébe majd megkérdeztem a Bernardot ,hogy milyen messze van a Power mount .
Fél talán háromnegyed óra .-kortyolt bele pezsgőjébe amit a hotelból hozott magának egy pohárba .
Oké....-nyeltem nagyot amint megéreztem Oscar kezeit oldalam körül .
Sokat fészkelődtem esetleg ugrottam amikor a kocsi lassított vagy gödrökbe ment .
Ezektől a tetteimtől éreztem ,hogy Oscar egyre keményebb a déli tájakon .
Próbálj meg nyugton maradni vagy itt mindenki előtt foglak kényszeríteni arra,hogy leszopj bébi.-búgta a fülembe .
A discoban szerencsére felismertek minket és a VIP részlegbe mehetünk .
UUUU imádom ezt a számot gyerünk erre mindenkinek táncolni kell !-sorakoztattam fel mögöttem mindenkit úgy ahogy a tesi tanárok szokták a gyerekeket mikor nyújtás van .
Dani erre te is tudod ,hogy-hogy kell táncolni gyere ide mellém.-szóltam oda neki vállam felett .
Bruna gyere te a másikra skacok ti meg utánozzatok minket ja és mindenki énekeljen .-világosittottam fel őket majd elkezdtünk táncolni .
You're a woman. I'm a man.
This is more than just a game.
I can make you feel so right.
Be my lady of the night...-ordította mindenki amitől szélesen elmosolyodtam .
Mikor vége lett a számnak kifulladva huppantunk le helyeinkre majd jöttek a koktélok és az elmaradhatatlan beszélgetés a következő számig ....

Ha valakit érdekel a szám:https://www.youtube.com/watch?v=WlaHXmRuZzA





















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése