Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. október 12., vasárnap

15.rész

Hey!
Már most szeretnék azoktól elnézést kérni akik szeretik Brunát és nem így képzelik el .
A történetben ilyen lesz és ez még csak a kezdet lesznek itt még csavarok nem is kevés .
Szóval bocsánat .
A rész meg lett amilyen lett .:(
Jó olvasást!


•Neymar•

Bruna könnyes arccal nézett rám majd kiviharzott a szobából .
A faszomat  már ! - vágtam földhöz a távirányított .
Öhm Neymar mi a baj és ártott neked az ?-jött be Oscar a szobába a távirányítóra mutogatva .
Közöd ? Foglalkozz a saját dolgoddal !- köptem neki a szavakat.
Neymar neymar neymar nem tudod ,hogy mikre vagyok képes. Velem te így nem beszélsz .-sziszegte bele a képembe .
Oscar te sem tudod ,hogy én mikre vagyok képes és ha nem mászol ki az arcomból ...-toltam el magamtól.
Akkor mi lesz ? Hmm? A kicsi Neymar megver vagy a megerőszakol ?-állt meg előttem karba tett kezekkel.
Csak hagyj békén.-mondtam nyugodtan majd arra lettem figyelmes,hogy elém áll .
Babe menj el buzibárba olyan feszült vagy .-suttogta fülembe majd mielőtt elhúzódott volna egy csókot nyomott a nyakamba .
Hagyj már békén bazdmeg .- rántottam el magam tőle majd kifutottam az ajtón és az épület tetejéig meg sem álltam .
Hajnali 1-kor mentem csak vissza a hotel szobánkba ahol Bruna az egyik felén míg Oscar a másik felén aludt az ágyon .
Levetkőztem elmentem zuhanyozni majd egy bokszerbe befeküdtem közéjük de nem jött álom a szememre .
Reggel arra keltem ,hogy valami hátulról teljesen rám simul fejemet kicsit hátra fordítottam és láttam ,hogy Oscar az .
Nagy mosollyal az arcomon fordultam vissza Bruna felé aki békésen aludt mit sem sejtve ,hogy mi történik az ő háta mögött köztünk.
És hogy Oscarral mért vagyok ilyen elnéző ahhoz képest ,hogy milyen szörnyű dolgokat vág a fejemhez ?
A válasz egyszerű : mert reménytelenül beleestem .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése