Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. október 4., szombat

14.rész

Hey!
Új rész ! Jó mi ?
Jó olvasást !


•Neymar•

Nagyot fújatva léptem be a reptér aulájába ahol megpillantottam a dühtől fortyogó barátnőmet .Uppsz!
Hol a fészkes fenébe voltál Neymar Junior ? - sietett elém .
Bruna neked is szép napot és a szállodában ha nem zavar készülünk a VB-re .-mondtam gúnyosan .
De hát az csak másfél év múlva lesz .-nézett rám karba tett kezekkel .
Bazdmeg Bruna akkor is készülni kell rá .  -fogtam meg a kezét majd kezdtem ráncigálni a kocsi felé .
Szállj be ! -biccentettem neki miután beraktam bőröndjeit a csomagtartóba .
Nem ! Amíg nem adsz egy csókot !-próbált viccelődni .
Bruna utoljára mondom szállj be vagy esküszöm itt hagylak .-nyitottam ki neki az ajtót .
Jó ! Nem hiszem el ,hogy már ennyit sem lehet kérni tőled .- mondta és beszállt végre .
Bla bla bla bla.-utánoztam majd rácsaptam az ajtót .
Nos ez itt a szobánk ja azt elfelejtettem mondai ,hogy Oscarral kell osztoznunk rajta .-vakargattam meg tarkómat .
Hogy mit mondtál ? Neymar nem hiszem el ,hogy egy egyetlen kibaszott szobát nem tudsz kivenni nekünk. - kezdett el hisztérikusan csapkodni .
Bruna senki de tényleg senki nem kérte ,hogy gyere ide az edzések közepén .-vágtam hozzá mire a könnyei patakban kezdtek folyni .
É-én csak azért jöttem,hogy kicsit együtt legyünk erre te ezt vágod a fejemhez ?-nézett rám .
Igen mert fáradt vagyok és hogyan legyünk ketteseben ?Reggel korán kelek és késő délután jövök vissza FÁRADTAN .-magyaráztam el neki gondjaimat .
De én azt hittem,hogy egy hetet kihagysz a értünk .-hajtotta le a fejét szomorkodva .
Hinni a templomban kell .-jegyeztem meg halkan .
Mondtál valamit ? -kérdezte most már dühösen .
Én?Semmit !-tettem magam elé védekezően a kezemet .








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése