Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. szeptember 11., csütörtök

9.rész

Hey!
És megérkezett a 9.-ik rész is .:D
Lett amilyen lett akinek tetszik tetszik akinek nem  hát ez van .
Jó olvasást !


•Neymar•

Oscar!-kiáltottam fel.
Fejét felkapta majd arcát egy szintbe hozta enyémmel .
Igen?-kérdezte kitágult pupillákkal kicsit lihegve.
N-n-nem k-k-kéne e-ezt csinálnunk .-nyögtem ki .
Neymar,neymar,neymar mért nehezíted meg ? Ismerd csak be ,hogy régóta erre vágytál.Gondoltam teljesítem kívánságod és nem lesz miért szomorkodnod.De picit megspékeltem mivel én hetero vagyok nagy bánatodra nem szeretnék emlékezni erre ezért ittam egy picit.-mutatta a mértéket amennyit elvileg ivott .
Szíven ütöttek szavai .
Megfogtam bicepszét majd arrébb löktem és befutottam a fürdőbe ahol szabadjára engedtem könnyimet.
Fél óra sírás jót tett bár nem vagyok rá büszke kinyitottam volna az ajtót ha az nem csapódik ki .
Ijedten néztem fel mivel ahogy kicsapódott én a földön végeztem egy eléggé dühös Oscart láttam magam előtt .
Karomnál fogva felrántott majd a falhoz vágott .
Mi a faszt képzelsz te magadról ?Ha én azt mondom,hogy szexelünk akkor szexelünk te kis buzi.-üvöltötte képembe.
Elrángatott az ágyig és rádobott mint egy párnát felém mászott majd összefogta csuklóimat.
Most pedig mentanittalak arra,hogy ne mondj nekem nemet.-villogtatta rám dühös szemeit.
Levette a bokszerem és elhajította lehajolt farkamhoz és megnyalta a tetejét amitől szemeimet egyből lehunytam .
Ez tetszik mi ?-hallottam mély hangját.
Felém mászott és ráült a kis vitorlámra amitől felnyögtem lassan hajolt le majd ajakival bekebelezte enyéimet.
Elkezdte mozgatni csípőjét és az egyik vállamra tette kezét másikat pedig bal mellbimbómra helyezte és morzsolgatni kezdte .
Szemeim fennakadtak számból egyfolytában nyögések hallatszottak majd én is elkezdtem mozgatni csípőmet.
Amitől a számba nyögött mire még jobban magamhoz húztam.
Combjaiba markoltam amitől megint felnyögött elmosolyodtam majd lassan lenyúltam és marokra fogtam .
De ő eltolta a kezemet kérdőn néztem rá de ő csak egy ördögi mosollyal ajándékozott .
Leszállt a farkamról és combjaimra ült végig nyalt hosszomon majd a szájába vett .
Orbitálisan nagyot nyögtem mire én felfelé kezdtem döfködni csípőmmel.
Úgy szopogatta farkamat mintha nyalóka lett volna néha a fogait is bevetette amitől felszisszentem.
Már közel voltam egész testem remegett a felgyülemlett vágytól .
Majd Oscar fogta magát és nemes egyszerűséggel  kicsúsztatott a szájából és egy jó éjt kíséretében oldalra fordulva lefeküdt .
Egyetlen egy kérdésem volt : ez mégis mire volt jó ?














2 megjegyzés:

  1. Freeeeee!!!! Te istenno vagy! :* koszonom h ilyen hamar hoztad ezt a reszt is! :)) nagy puszi az arcodra! Szegeny Neymar :c hogy megilletodhetett :/ Oscar te meg terj eszhez es vedd eszre h szereted!!!!
    Csokol:
    ~Gabrielle C.

    VálaszTörlés