Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. szeptember 10., szerda

8.rész

Hey!
Ezt a részt Gabrielle Contunak hoztam , hogy ne kelljen várnia .:)
Sajnálom rövid lett.:/
Jó olvasást és további kellemes napot!


•Neymar•

Nos az éjszaka nem éppen úgy alakult ahogy kellett volna .
Miután Oscar kimondta mit akar velem csinálni lehanyatlott mellém majd elaludt engem meg úgy hagyott felizgult állapotban .
Így kénytelen voltam magamnak kiverni MEGINT.
Reggel arra keltem,hogy Oscar rajtam fekszik nem mondom.hogy nem volt kényelmes de a lába eléggé nyomott ott lent.
Fogtam magam majd legurítottam magamról és kimentem körülnézni .
Felipe reggelinél bejelentette,hogy reggeli és pakolás után indulunk a hotelba vissza.
És itt vagyunk a hotel előtt remegő gyomorral szálltam be a liftbe hiszen Oscarral leszek egy szobába.
Minél halkabban próbáltam benyitni a szobába ahol senki sem volt a levegőt kifújtam majd lementem egyet medencézni .
11 fele járhatott az idő amikor a szobába tartottam vissza nyugtató medencézésemből .
A kilincset lenyomtam majd bekukucskáltam,hogy mi a helyzet .
Oscar az ágyon ült hátát a falnak vetve zenét hallgatott .
Bokszere vetkőztem majd befeküdtem az ágyba lehunytam a szememet és aludni próbáltam .
Egyszer csak meleg levegőt éreztem az arcomon mire szemeim kipattantak és megláttam,hogy Oscar felettem fekszik.
Bébi van egy befejezetlen ügyünk nem ?-kérdezte ártatlan mosollyal.
Majd fogaival végig karistolta mellkasomat és halad egyre lejjebb ......




3 megjegyzés:

  1. Oscar te nem vagy normalis!!! Ki az aki kepes bealudni ugy h alatta eppen Neymar fekszik???? XD
    Nagyon szépen köszönöm Fee h ilyen hamar hoztad a reszt. :) nagyon boldogga tettel ezzel! <3 :*
    De figyelmeztetlek; ha Oscar nem bassza meg/dongoli bele az agyba/rakja meg mint egy halaadasnapi pulykat akkor Isten ra a tanu h nem allok jot magamert!! ><
    Csokol:
    ~Gabrielle Contu :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát bármi megtörténhet még ;)
      Nincs mit annak csak örülök ha ilyen kommentet kapok <3

      Törlés