Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. szeptember 8., hétfő

7.rész

Hey!
Gondoltam felrakok egy részt így estére olvasni.
Pipáljatok ha van kedvetek !
Jó olvasást és jó estét ! :)

•Neymar•

Már mindennel kész voltunk .
Oscarral kerültük egymást kínos és feszültség teljes volt a levegő köztünk .
Neymar ! - szólt valaki mire odakaptam a fejem.
Baszki mi van veled ? Szét vagy esve .-karolta át a vállam Thiago.
Minden összejött a napokban .-sóhajtottam majd felnéztem az égre .
Ha bármi van szólj.-paskolta meg hátam .
Oscarral mivel "párba" vagyunk egy sátorba kerültünk nehéz éjszakánk lesz.
Lassan bevánszorogtam a sátrunkba ahol láttam,hogy egy két személyes hálózsák van.Hurrá!
Bokszerre vetkőztem és ha jól láttam Oscar is majd befeküdtünk a hálózsákba.
Egymásnak háttal feküdtünk és egyikünk sem szólt a másikhoz .
Ezt hamar meguntam így hát inkább hátamra fordultam és álomra hajtottam fejemet.
Arra ébredtem,hogy valaki vacog mellettem oldalra fordítottam a fejem és láttam,hogy Oscar összegömbölyödve fekszik felém fordulva .
Megsajnáltam ezért fogtam magam és magamhoz öleltem .
Egyből visszaölelt majd arcát nyakamhoz fúrta .
A meleg levegő amit a száján fújt ki nyakamnak csapódott amitől megborzongtam .
Amit tuti,hogy megérzett mert éreztem ahogy elmosolyodik majd száját lassan hozzáilleszti bőrömhöz és szívni kezdi .
Élesen szedtem a levegőt nem voltam ura se testemnek se tetteimnek .
Bal kezemet derekára raktam míg a jobbal büszkeségét simogattam természetesen gatyán keresztül .
Kisebb nyögés szakadt fel szájából majd fülembe suttogta tervét amitől elszakadt a cérna.
"Most megfoglak baszni.Érted?Addig foglak döngetni amíg a gyönyörtől el nem ájulsz bébi ." 



2 megjegyzés:

  1. Most. Azonnal. Kerem. A. Kovetkezo. Reszt!!!!!! Ohh milyen illetlen vagyok! Had mutatkozzak be: en vagyok az elsoszamu rajongoja ennek a blognak c: annyira tetstik a tortenet!!! :) csak kar h itt hagytad abba!!! Jajj te lany....hozd minel hamarabb a reszt!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez most nagyon jól esett :) Imádlak feldobtad az egész hetemet ezzel a hozzászólásoddal :)
      A kövi résszel pedig sietek :D
      U.i: Én meg a My monsterbe kérek új részt!!!

      Törlés