Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. szeptember 5., péntek

6.rész

Hey !
Itt a hatodik rész mint láthatjátok .
Igazából a részek az ihlettől függnek szóval lehet ha sok ihletem van akkor egy héten akár 4. részt is fel  fogok tudni rakni.
Gondoltam tisztázom ezt na nem dumálok már jó olvasást !
Pipáljatok !!




 •Neymar•

Végül Oscarral kerültem egy "párba". (esküszöm a sors szórakozik velem. )
Párokban kellett egymás mellé állnunk majd Felipe kiosztott minden párnak egy lapot amin a 3 feladat volt leírva .
Mikor a kezembe volt a lap jobban szemügyre vettem na akkor válaszunk .
1.Patakot vagy tavat találni .
2.Legalább két tölgyfát találni .
3.Esti sátrazáshoz megfelelő helyet találni .
Hát egyik sem volt szimpatikus felnéztem Oscarra és ahogy elnézem neki se tetszenek .
Felipe ezeknél jobb nincs ? - kérdeztem nyöszörögve .
Neymar vagy ezek közül választasz vagy este kint alszol szabad ég alatt egy szál gatyában .-jelentette ki majd leült enni .
Jól van akkor mi a hármas pontot választjuk .-mondtam majd kézen ragadtam Oscart és elindultunk sátrazó helyet keresni .
Eléggé messze lehetünk már mikor megláttam jobbra tőlem egy szép nagy tisztást .
Oscar nézd ! - mutogattam a tisztás felé .
Mindketten egyszerre kezdtünk el futni a tisztás közepe felé.
Vagyis futottam volna ha félúton nem vágódok el .
Neymar ! - kiáltott Oscar majd hallottam robogását irányomba .
Nyugi jól vagyok.- csaptam össze két tenyeremet majd feltápászkodtam.
Mikor felnéztem Oscar közvetlenül előttem állt légzése keveredett az enyémmel .
Oscar menjünk szólni,hogy találtunk helyet .- mondtam miközben a füvet kémleltem .
Sssssss ! - tette hüvelykujját számra .
Kezeit nyakamra helyezte majd ajkaival közeledni kezdett .
Szívem majd kiugrott a helyéről már alig vártam ,hogy szája az enyémen legyen .
Majd megtörtént először csak egy ártatlan puszi volt ami megsokszorozódott majd a nyelveink is beszálltak a játékba .
Hirtelen teljesen magához préselt majd lassan a fűbe döntött mindezt úgy ,hogy nem szakadtunk el egymástól.
Csókja egyre követelőzőbb lett majd egyik keze be tévedt atlétám alá míg az én kezem hátsóját vette célba .
Belemarkoltam hátsójába mire belenyögött csókunkba amitől melegség öntött el alsóbb tájakon és ahogy éreztem őt is .
Majd ágreccsenéseket hallottunk mire egyszerre rebbentünk szét egymástól .
Felkeltünk majd leporoltunk magunkat és mintha misem történt volna elindultunk a csapat felé .


















 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése