Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. szeptember 2., kedd

5.rész

Hey !
Nos hoztam egy új részt hátha kicsit feldobja a kedveteket .:)
Hát a suli..szörnyű de legyetek jó kedvűek hamarabb elmegy .
Jó olvasást !
U.i.: Nézzetek be a másik blogomba is !Persze csak ha van kedvetek.→http://revengefulness.blogspot.hu/





•Neymar•

Derekamat körbefonta kezeivel majd magához húzott ami miatt ágyékunk összesimult .
Erre az érzésre én felnyüszítettem Oscar meg nagyot szívott a levegőből .  
Homlokunkat összedöntötte majd orrunkat is összeillesztette szája milliméterekre volt az enyémtől lehelete lecsapódott rá .
Mélyen a szemebe nézett majd közeledni kezdett szánk már majdnem összeért amikor valaki kiabálni kezdett.
Így hát gyorsan elváltunk egymástól megölöm bárki is legyen az .
Hé fiuk Felipe kezd dühös lenni,hogy mindig titeket kell keresnie .- kiáltott Diego .
Megyünk már !- szólt kissé dühösen vissza Oscar majd előre sietett .
Öhm megzavartam valamit ? - kérdezte tarkóját vakargatva Diego .
Nem semmit menjünk.-mondtam kissé letörten .
Útközben hátul magányosan bandukoltam egész végig Oscaron agyaltam .
Mi történt vele ? Uramisten most esik le mi majdnem csókolóztunk !
Mi lett volna ha megtörténik ? Jó mindegy nem történt meg és soha nem is fog .
Észre sem vettem,hogy már mindenki áll amíg bele nem mentem Diegoba .
Bocsánat.-szóltam oda majd előre álltam .
Nos fiuk gondoltam,hogy ne unatkozzatok egy kis játékkal leplek meg titeket .- mosolygott bájosan Felipe .
Erre mindenki nagy nyüzsgésbe kezdett .
Khm fiuk ha kérhetném.Nos a feladat a következő ÉN választok nektek párt és vele a következő 3 feladat közül választhatok . - mondta majd elkezdte sorolni a párokat .
Marcelo-Jean,Rever-Fernando,David Luiz-Thiago,Neymar-.....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése