Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. szeptember 27., szombat

13.rész

Hey!
Remélem jól telnek a sulis napok .
Itt az új rész ami rövid sajnos de egy kis jó kedv csinálónak megteszi .:)
Jó olvasást !



•Neymar•

Nagy nehezen kikászálódtam az ágyból és felvettem egy lila gatyát plusz egy sapkát majd lefeküdtem Xboxni.
Oscar bő 2 óra múlva jött ki csak a fürdőből amit furcsálltam de ráhagytam .
Jössz ?-kérdeztem miközben vadul nyomkodtam a konzolt .
Nem nincs hozzá hangulatom .-válaszolt félváról majd a mellettem lévő fotelba ült .
Okéééé.-keltem fel .
Hova mész ?-állt fel ő is .
Csak inni a konyhába .-mutogattam a konyha felé .
Rendben de ne egyél egy óra múlva van a közös reggeli .-emlékeztet feleslegesen .
Felfogásom jeléül fel mutattam a hüvelyk ujjam majd elmentem inni.
Oscarra néztem ott ült a kanapén és maga elé bámult .
Elé sétáltam majd kezemmel az állánál fogva felemeltem a fejét .
Kérdőn nézett szemembe de nem foglalkoztam vele gyorsan hajoltam rá ajkaira majd amilyen vadul csak tudtam téptem száját .
Először nem tudta felvenni a tempót de nem telt sok időbe és már az ágy felé botladoztunk .
Mi-miért csinálod ezt v-velem ?-lihegett felettem .
Nem tudom .-ráztam meg fejem majd lelöktem magamról és kimentem a szobából .
Zsebre tett kezekkel sétáltam a folyosókon miközben Oscar és köztem történt dolgokon gondolkoztam .
Éppen kezdtem megvilágosodni amikor a telefonom elkezdett  rezegni .
Kiszedtem a zsebemből majd feloldottam és megnéztem az üzenetemet Brunától.
Itt vagyok a reptéren ..gyere már ! xxBruna 
Kedves ..műmosollyal az arcomon indultam a mosoda felé ahonnan szereztem egy pólót és elindultam Brunáért az egyik biztonsági emberünkkel .










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése