Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. szeptember 19., péntek

12.rész

Hey!
Itt is van a 12. rész a sulihoz kitartást és tanuljatok !!
Tudom rövid de most ennyi volt az ihlet sorry.
Jó olvasást!



  •Neymar•

Miután Oscar elment összezuhantam lelkileg .
Visszaültem a helyemre és műmosolyt erőltettem magamra .
Egyszer csak egy üveg vodka került elém amit hamar el is tüntettem .
Dülöngélve mentem végig a folyosókon majd értem el ajtónkig ahol beestem a szobánkba .
Röhögve keltem fel és néztem körbe Oscar egy szál bokszerbe hasán a távirányítóval aludt .
Nehezen de megtettem az ajtótól az ágyig vezető rövid utat majd benyúltam a párnám alá és kihúztam telefonomat .
Vadul villogott ami azt jelentette ,hogy merülök vagy üzenetem jött most az utóbbi volt .
Mikor láttam ,hogy ki küldte egyszerre lettem szomorú és boldog is .
Megnyitottam és olvasni kezdtem : Holnap este ott vagyok ! xxBruna
És ekkor pattant ki a fejemből egy ötlet amivel garantáltam felbosszantom Oscart .
Ördögi mosollyal az arcomon hajtottam álomra fejem .
Reggel örült fejfájással kellek de nem bánom jól esett egy kicsit felejteni .
Oscar még mindig alszik nekem háttal mivel haragszom rá ezért 'véletlenül' megrúgtam hátulról .
Neymar mi a fasz bajod van ?-dünnyögte miközben feltápászkodott .
Semmi bocsi véletlen volt .- varázsoltam egy angyali mosolyt arcomra .
Egy gúnyos mosolyt villantott majd a fürdőbe vonult .
Még nem is tudja mi vár rá ma....












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése