Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. szeptember 15., hétfő

11.rész

Hey!
Elsősorban nagyon nagyon nagyon nagyon köszönöm a több mint 1000 oldalmegjelenítést sokat jelent ! :)
Másodsorban el se hiszem ,hogy ennyi országban nézték meg a blogomat köszönöm .:)
Jó olvasást!


  •Neymar•

Este gyere át hozzánk mindenki ott lesz .-kocogott mellém Dani.
Oké és huh mit fogunk csinálni ? -kérdeztem miközben a térdemre támaszkodtam.
Iszunk meg hét perc a szekrényeset játszunk csak nincs szekrényünk így marad a fürdő .-röhögött majd elfutott .
A futással végre valahára végeztünk pihentünk egy kicsit majd bicikliztünk .
Fáradtan dőltem be az ajtón majd az ágyra vetettem magam és elaludtam .
Rég nem aludtam ilyen jól könyveltem el magamban miközben a fürdéshez készülődtem.
Mire mindennel végeztem már 22:30 volt tökéletes időpont volt ahhoz ,hogy induljak Daniékhoz .
Mielőtt felmentem volna hozzájuk leugrottam a bárba venni "üdítőt".
Megjöttem ! - tártam ki az ajtójukat .
Gyere neyci csak rád vártunk .-hívogatott Marcelo ő sem éppen volt már józan .
Leültem JO és Rever közé majd elkezdtük a játékot .
Az első pár Thiago és Hulk ! - nyávogott Dani kicsit sem józan állapotában .
És ez így ment addig amíg legalább mindenki egyszer sorra nem került .
Ez így unalmas ! Mersz vagy merszezzünk .-jelentette ki Marcelo .
Oké gyerünk mindenki körbe .-mondta Dani miközben átkarolta Marcelot.
Mindenki elhelyezkedett jobbra tőlem Hernanes volt míg balra Lucas előttem meg Oscar.
Fiúk itt mindent meg kell csinálni amit kapsz feladatot  ITT mindenki előtt nincs kifogás.Kezdjük!-zárta le a témát Marcelo majd lerakta az üveget középre.
Az megállás nélkül forgott és egyszer csak megállt mutatva egyik áldozatát majd a másikat.
David Luiz és Bernard micsoda csodás párosítás .- villantott ördögi mosolyt Dani .
A feladatotok pedig nem más mint a vetkőztetés hajrá.-csapta össze kezét majd kényelmesen elhelyezkedett.
Nos érdekes volt az egyszer biztos de már pörgött is újra az üveg és megállt nálam majd Oscarnal.
Neyci és Osi ti olyan édesek lennétek együtt . Na de a feladatotok csókolózás és egy kis marokra fogást is elviselnénk .-kacsintott Marcelo erre mindenki heves bólogatásba kezdet  .
Gyere babe mutassunk valami szexiset .-motyogta Oscar mire én odamásztam hozzá és lába közé ültem.
Kezei közé fogta arcomat majd száját enyémre nyomta és az ölébe húzott egyre vadabbul téptük egymást.
Beszivta alsó ajkamat amitől egy nyögés tört fel belőlem amit követett vagy tíz elszakadtam Oscartól és körülnéztem.
Az egész csapatunk markolta magát és kiguvadt szemekkel vizslatott minket .
Ezt nem sokáig tudtam kémlelni mert Oscar újra számra tapadt ráadásul még marokra is fogott egy idő után pedig lelökött magáról majd kisétált az ajtón .
Én meg ott ültem és elgondolkoztam azon,hogy ez most megint mire volt jó?!







 



















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése