Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. szeptember 13., szombat

10.rész

Hey!
Annyira furcsa,hogy már a tizedik résznél tartunk pedig szinte még csak most kezdtem el .
Nem tudom,hogy feltűnt-e,hogy inkább Neymar szemszögéből írok .
Fogalmam sincs mért talán mert az ő szemszögét könnyebb leírni ??!!
Ha zavar titeket vagy esetleg Oscar gondolataiba is szeretnétek belelátni akkor szóljatok addig is maradok Neymarnal . ;)
Jó olvasást!


  •Neymar•

Reggel gyorsan öltöztem fel majd Oscarra néztem még aludt gúnyosan elmosolyodtam  .
Mikor a bőröndömbe raktam el a szennyes ruháimat láttam,hogy a földön van Oscar tárcája .
Odakúsztam majd felvettem de az kinyitódott és megláttam magamat benne ?!
Mi a fasz ?-kiáltottam fel de kezemet egyből a számra raktam .
Inkább az éjjeliszekrényre raktam majd kimentem a szobából de előtte jól bevágtam az ajtót .
Még hallottam Oscar reggeli bazdmeg Neymarját röhögve indultam le az étkezőbe.
Mint mindig most is meg vártunk mindenkit majd jött a kaja is .
Mit egyek ? Oooo az ott virsli ? Igen az eszek virslit !
Szedtem is a tányéromra vagy négyet plusz kenyeret és mustárt is .
Oscar velem szemben ült és ekkor eszembe jutott hogyan is vágjak vissza neki.
"Véletlenül" megrúgtam az asztal alatt mire rám kapta a tekintetét  .
Lassan emeltem számhoz a mustáros virslit majd bekaptam és ki-be kezdtem húzogatni a számba  .
Láttam ,hogy egyik kezei ökölbe szorulnak majd nagy levegőket vesz de szemeit rajtam tartja .
Héé Oscar jól vagy ? - kérdezte tőle Filipe.
Persze csak belerúgtam a székbe .-eresztet meg egy erőltetett vigyort .
Magamba jött röhögtem majd folytattam az evést .
Jó reggelt fiúk ! -vágta ki az ajtót és leült ő is enni .
Jó reggelt edzőbá ! -mondtuk kórusban .
Hát fiúk eljött az a nap is amit utálni fogtok ma futunk de keményen és biciklizünk de azt csak lazán.-kacsintott majd elröhögte magát .
Miután megvolt a reggelizés mindenki elment átöltözni .
Felsiettem a szobánkba majd amilyen gyorsan csak lehetett magamra kaptam a mezemet .
Mikor a minikonyhából jöttem ki Oscar akkor öltözködött a nappali kellős közepén és nagyon keresett valamit .
Keresel valamit ? -szólaltam meg mire ijedten szívéhez kapva fordult meg.
Igen a felsőmet nem láttad ? - vakargatta tarkóját .
Nem de segítek megkeresni addig vedd fel a cipődet .- vágtam hozzá az említett dolgot.
Benéztem az ágy alá és egy kicsit kitoltam a fenekemet mert tudtam,hogy nézi jé elsőre megtaláltam.
Itt is van te vaksi .- fordultam meg és tátott szájjal bámultam rá.
Olyan szexisen festett így a jobb lábát felrakta az asztalra és láttam kockáit ráadásul ott lent egy kicsi dudor is volt.
Neymar .-legyezte meg előttem kezét .
Igen?-kérdeztem .
Ideadod a pólómat ?-húzogatta meg a kezemben lévő dolgot.
Ja persze bocsi elbambultam .-pirosodtam el .
Igen azt észrevettem .-húzta féloldalas mosolyra a száját .
Megyünk ?-vonta fel szemöldökét .
Hova ? Igen igen menjünk .-hajtottam le a fejem majd kisiettem a szobából.
Most ő komolyan elfelejtette az este történteket ?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése