Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. augusztus 4., hétfő

Bevezető

Hey !
Itt vagyok egy bevezető szerűséggel .
Ha valami nem tiszta a bloggal kapcsolatban itt meglelhetitek Info .
Nem a legjobb de....
Ha van kedvetek komizni lehet de én egy pipának is nagyon örülök :)
Hallgasátok meg   szerintem nagyon jó lett !
További szép estét !
 


 •Neymar

Megint itt állok.
A megszokott helyen és csodálom férfias arcát/ gyönyörű szemeit és valószínűleg puha ajkait .
Majd lejjebb haladok szemeimmel és a testén lecsorgó izzadság cseppeket kémlelem .
Majdhogynem levetkőztettem tekintettemmel olyan jó lenne érezni ajkait ajkaimon és a gyönyörtől izzadt testét magamon .
De nem lehet még gondolnom se szabadna ilyenekre ha bárki megtudná szexuális identitásom belese merek gondolni mi lenne...
Amúgy is ott van nekem Bruna az állítólagos "barátnőm" .
Igen én jelentettem be, hogy együtt vagyunk de semmi szerelem nincs részemről iránta ő az én energia levezetőm .
Néha még aktus közben is az Ő képe ugrik be . 
De hát a szívnek senki sem parancsol és el kell fogadnunk bárkit is választ .
Így állok én is most itt a pálya szélén beharapott ajkakkal és nézem őt miközben ő csak nem is sejti érzéseimet . 
Neymar !....szakít ki egy hang elmélkedésemből .  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése