Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. augusztus 29., péntek

4.rész

Hey itt a 4.rész !
Pipáljatok :)
További szép estét !




•Neymar•

Miután megreggeliztünk Felipe bejelentette,hogy túrázni megyünk aztán mindenkit elküldött készülődni .
Fél óra múlva mindannyian a bejárat előtt álltunk ugyanis kedves edzőnk fogja beosztani az ülésrendet(mintha megint iskolában lennénk).
Most Marcelo mellé kerültem akivel egész úton elvoltunk .
Mikor odaértünk és lassacskán kiszálltunk majd magunkra szereltük böhöm nagy táskáinkat és felnéztünk majdnem mindenki dobott egy hátast .
Egy óriási hegyet láttunk magunk előtt .
Nagyot nyelve indultunk el Felipe mögött már az út felénél tarthatunk amikor végre valahára megálltunk pihenni .
Jól van eddig egész jól bírjátok.-szólalt meg egy idő után drága edzőnk . 
Majd újra elindultunk szemmel gyorsan megkerestem Oscart .
Reménykedtem benne,hogy egyedül megy muszáj volt beszélnem vele.
Csodák csodájára bejött óvatosan mellészegődtem majd lassan felnéztem rá .
Oscar....figyelj én nem tudom mi van velem mostanában.. össze vagyok zavarodva -mondtam majd a lenéztem a földre.
Nézd Neymar sose történt még velem ilyen és megijedtem de fátylat rá .-mosolygott majd megállt előttem .
Hallottam ,hogy a többiek már kicsivel előrébb járnak majd felnéztem rá.
Tudod ezt még akkor meg kellett volna tennem mielőtt kirohantál -mondta majd lassan közeledni kezdett felém..



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése