Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. augusztus 25., hétfő

3.rész

Hey !
Döntöttem remélem így is tetszeni fog. :)
Tudom nem lett a legjobb rész. :/
Jó olvasást és további szép napot !



•Neymar

Lassan nyitottam ki a szemeimet és láttam,hogy Oscar ?! az háttal ült nekem de tudtam,hogy ő az .
Nem szóltam semmit eldöntöttem, hogy inkább végig nézem ha már itt vagyok .
Lassított felvételben dőlt hátra miközben még mindig magát markolta amint megláttam a kicsi énjét szám egyből kiszáradt. 
Újból az arcára fókuszáltam szemei csukva voltak szája nyitva miközben halkan aprókat nyögött .
Egyre jobban verte magának nyögései kicsit felerősödtek majd elélvezett a hasára kezei lassan lecsúsztak magáról .
Annyira izgató volt a látvány és a spermája a hasán , hogy nálam is kezdtek keményedni a dolgok .
Reménykedve néztem rá majd láttam ,hogy bealudt úgy ahogy volt hát nekem ez csak jó .
Megakartam kóstolni a spermáját muszáj volt annyira hívogatott és izgatott milyen lehet az íze .
Óvatosan nyúltam ki a takaró alól majd hasa felé vettem az irányt .
Mutatóujjamat kinyújtottam öklömből és végig húztam az egyik csíkon mire Oscar kicsit felmordult .
Gyorsan visszahúztam a kezemet majd a számhoz emeltem és bedugtam az ujjamat .
Élvezettel nyalogattam le olyan finom volt , hogy fogom ezt kibírni ha egyszer netán hozzá osztanak szobatársnak?.
Újabb adagért nyúltam volna ha nem kapja el a csuklóm .
Ijedtem néztem fel rá kikerekedett szemekkel kissé lihegve nézett rám .
Meg ne merd csinálni még egyszer..-szólt rám kicsit idegesen .
O.o..oscar ez nem az aminek látszik csak csak ..- dadogtam mint egy idióta .
Nem az ? akkor mi ? magyarázd meg éppen a spermámat eszed ?! - nyögte ki nagy nehezen .
Félve néztem rá majd amilyen gyorsan csak lehet fogtam magam és kifutottam a szobából .
Fogalmam sincs mi volt velem de annyira elvesztettem magam felett az irányítást, hogy nem fogtam fel miket teszek.
Ránéztem az órára ami a falon volt 6:55 szóval 5 perc múlva ébresztő .
Visszatámolyogtam az eredeti szobámba ahol a két jómadár már öltözködött .
Mosolyogva néztek rám majd egy jó reggelt után kimentek a szobából gondolom az étkezőbe .
Magamra kaptam a ruháimat majd én is indultam én is az étkezőbe .
Felipe mindenkit lerendelt az étkezőbe szokásához híven .
Na fiúk a mai edzés elmarad helyette egy fiús napot tartunk, hogy hova megyünk az még titok . Együnk ! - tapsolt erre a tettére vagy 10 pincér jött be és hozták a reggelit .
Ez az svédasztal jupiii - tapsikolt mint egy kislány Jefferson .
 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése