Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. augusztus 17., vasárnap

2.rész

Hey ! 
Nos itt vagyok az új résszel ami rövid lett de ne nagyon számítsatok hosszbakra !
Happy end lesz a vége ez már biztos :)
A blog hivatalosan is megnyitott..hurrá :D
További szép estét :)





 •Oscar

Én.én..én.- de már nem tudta befejezni mert Felipe rontott be . 
Oscar mindenhol kerestelek légy szíves keresd meg Neymart és gyertek a buszhoz- mondta füstölgő fejjel .
Erre a mondatra én arrébb léptem és mintha elvágták volna Felipe újra normális volt .
Ooo Neymar hát végre megvagy már mindenki a buszban ül csak rátok várunk NYOMÁS -kiabált majd otthagyott minket .
Na hol is tar..-mire visszafordultam már el is tűnt .
Gyorsan felöltöztem és kocogtam is a buszhoz majd beültem Hulk mellé.

•Neymar

David Luiz aggódva nézett de nem szólt semmit jobb is volt kicsit gondolkoznom kellett .
Megálltunk az aktuális hotelnél nagy nehezen mindenki kiszállt majd libasorban beálltunk . 
Szobabeosztás ! - Felipe mindenki kezébe nyomott egy papírt amin a szoba száma és társad neve található . 
Sóhajtottam majd ránéztem a papira ...Szoba: 184 Társ: Thiago Silva .
Huh legalább nem Oscarral kerültem egybe tudom,hogy nem hagyna békén addig amíg nem mondom el mi a bajom.
Szememmel megkerestem Silvat akit szintén engem vizslatott biccentettem a hotel felé majd elindultunk a szobánkba .
Fürdésből jöttem kifelé amikor felnéztem és ledermedtem.
Silva alul David luiz felül miközben olyan szenvedéllyel csókolóznak,hogy majd lenyelik egymást .
Krákogtam egy kicsit mire mindketten rám néztek és elpirultak .
Neymar légy szíves menj át az én társamhoz - könyörgött David Luiz .
Rendben de máskor az elején cseréljünk - pufogva vettem fel egy bokszert majd elindultam a 193 szobába .
Kopogtam de nem válaszoltak így benyitottam hallottam,hogy az új társam éppen fürdik szóval lefeküdtem aludni.
Akaratlanul is pár kósza könnycsepp csordogált végig az arcomon.
Majd éreztem , hogy valaki bemászik mellém nem sokkal később pedig cuppogó hangokra lettem figyelmes..



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése