Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2014. augusztus 7., csütörtök

1.rész

Hey !
Gondoltam megleplek titeket egy résszel a következő 17-én este felé jön :)
Tudom rövid lett de ez van..
Pipáljatok ha van kedvetek akkor írjatok !
További szép napot !




 •Neymar

 A hang irányába kaptam  a fejem és tisztáztam , hogy  Felipe szólt .
Neymar kicsit figyelj előbb mondtam el, hogy egy utolsót le játszotok és mehetek - mondta vérben forgó szemekkel .
Nagyot nyeltem majd felosztottuk a csapatokat külön csapatba kerültünk sajnos .
Elfoglaltuk pozícióinkat és elkezdtünk játszani .
Nem tudtam koncentrálni állandóan őt néztem nehogy elessen .
Az utolsó percekben járhatunk amikor megindult a labdával felém és én is felé majd már csak azt vettem észre , hogy rajta fekszek .
Lassacskán emeltem fel a fejem és szemébe néztem halványan halottam ahogy a többiek az öltözőbe futnak mi meg itt fekszünk és bámuljuk egymást .
Krákogásra lettem figyelmes majd egyből felugrottam felsegítettem őt is és beslisszoltam az öltözőbe .

•Oscar

Amikor rajtam feküdt és rám emelte szép szemeit valami megmozdult ott lent és itt fent is .
Amikor felsegített és és befutott az öltözőbe hiány érzetem támadt és ez megrémisztett .
Hiszen nekem van barátnőm Ludmila és egy férfi is megmozgat bennem valamit ?!
Ez csak a fáradság miatt van ezekkel a gondolatokkal igyekeztem be a fürdőbe . 
Megfürödtem majd törölközött  tekertem a derekam köré és mentem a szekrényemhez .
A szekrénye az enyémmel szembe van láttam ahogyan letörten beharapott ajkakkal öltözködik .
Gyorsan magamra kaptam egy bokszert és egy pólót majd megragadtam csuklóját és beráncigáltam a mosdókhoz .
Neymar mi a baj ? - szóltam kedvesen majd kezemmel megemeltem fejét és láttam , hogy szemei a könnyektől fátyolosak .
Én.én..én.- de már nem tudta befejezni mert.....











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése